Dynamiczny rozwój sieci salonów firmowych Ochnik

Ochnik

Firma Ochnik, oferująca odzież i galanterię skórzaną, funkcjonuje na polskim rynku od przełomowego roku ’89, a więc już 25 lat. Spółka od początku swojej działalności buduje sieć salonów własnych.  Jak dowiedziała się redakcja Retailnet, Ochnik w marcu br. powiększył się o kolejne 4 punkty sprzedażowe w centrach handlowych. Tym samym produkty marki można nabyć już w 75 salonach w Polsce oraz jednym na terenie Niemiec.

Jednym z polskich jest salon o powierzchni 57,05 mkw. znajdujący się CH Ferio w Starym Mieście koło Konina, którego oficjalne otwarcie nastąpiło 6 marca 2014 roku. 2 tygodnie później, 20 marca, otwarto kolejne 2 salony detaliczne marki, tym razem w Atrium Felicity w Lublinie (70,50 mkw.) oraz Galerii Amber w Kaliszu (64,15 mkw.). Serię marcowych otwarć zakończyło uruchomienie salonu o powierzchni 69,04 mkw. w nowo otwartej Galerii Siedlce. Spółka planuje kolejne otwarcia.

Ochnik posiada sieć 75 salonów firmowych zlokalizowanych w najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce, prowadzi sprzedaż za pośrednictwem internetu (www.sklep.ochnik.com) od października 2009 roku oraz działu sprzedaży B2B, oferującego produkty klientom korporacyjnym oraz instytucjonalnym. Siedziba firmy znajduje się w Garwolinie. Otwierane przez Ochnik sklepy firmowe mają powierzchnię od 60 mkw. do 100 mkw.

Przypomnijmy: firma Ochnik w tym roku zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę produktową. Marka zdecydowała się wprowadzić do sklepów kolekcję obuwia dla kobiet. Obuwie Ochnik jest już dostępne w 12 sklepach stacjonarnych: w CH Arkadia (Warszawa), Galerii Krakowskiej, CH Millenium Hall (Rzeszowów), CH Magnolia Park (Wrocław), CH Galaxy (Szczecin), Starym Browarze (Poznań), CH Silesia City Center (Katowice), CH Atrium Koszalin, CH Plaza Lublin, Galerii Bonarka (Kraków), CH Plaza Poznań, CH Sfera (Bielsko-Biała).

Reklama

Galeria Jurajska