Rozwój Top Secret w regionie CEE

Kolekcja Top Secret

Kolekcja Top Secret

– Nie planujemy obecnie otwierania nowych sklepów na Ukrainie. Istnieje ryzyko, że kilka (3–5) sklepów zamkniemy na tym rynku. Natomiast liczba sklepów w Rosji zwiększy się z 20 na koniec 2013 roku do około 35 na koniec 2014 roku. Podane powyżej przyrosty są netto, czyli po uwzględnieniu zamknięć. Na koniec lutego br. mieliśmy 308 sklepów i kornerów w części modowej w Polsce i za granicą – powiedział portalowi Retailnet Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

– W Polsce planujemy zwiększyć powierzchnię sklepów franczyzowych Top Secret o 20 proc., z 19,6 tys. mkw. na koniec 2013 roku do około 23 tys. mkw. na koniec 2014 roku. Ponadto, w momencie zakończenia umów najmu, zamkniemy około 5 sklepów własnych marki w Polsce  – mówi Bogusz Kruszyński.

– Obecnie uważamy, że rynek wynajmu powierzchni handlowych jest w pewnej równowadze. W nowych/mniej popularnych centrach handlowych najemcy mają możliwość znacznego negocjowania warunków najmu, a w najlepszych centrach już nie – dodał Bogusz Kruszyński.

Spółka Redan funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach, Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia 2 tys. osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash, oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016