250 drogerii Jasmin do końca 2014

Drogeria Jasmin

Dynamiczna ekspansja sieci Jasmin

Firma Drogerie Jasmin sp. z o.o. planuje dynamiczną ekspansję w bieżącym roku. Jak ustaliła redakcja Retailnet, spółka zamierza otworzyć kilkadziesiąt nowych sklepów w różnych miastach na terenie całego kraju. Rozwój sieci będzie w dalszym ciągu oparty na systemie franczyzowym.

– W tym roku planujemy otworzyć łącznie 60 nowych drogerii. Tym samym zamierzamy zakończyć 2014 rok z liczbą 250 drogerii – mówi w rozmowie z Retailnet Teresa Stachnio, wiceprezes spółki Drogerie Jasmin.

Teresa Stachnio przewiduje, że w dalszym ciągu sieć będzie rozwijać się głównie o lokalizacje uliczne, ale nie wyklucza także nowych otwarć w centrach handlowych.

– Rozwój drogerii Jasmin zależy w dużej mierze od naszych franczyzobiorców. To oni proponują nam wybrane przez siebie lokalizacje, a więc jeśli przedsiębiorcy, z którymi będziemy współpracować, zdecydują się na otwarcia w galeriach, to w tego typu obiektach zostaną otwarte nasze sklepy. Lokal do prowadzenia naszej drogerii powinien mierzyć średnio od 70 do 110 mkw. Obecnie największy sklep Jasmin mierzy 250 mkw. – dodaje.

– Obecnie nasza sieć liczy 190 sklepów, z czego większość znajduje się przy ulicach. Posiadamy jednak także sklepy w centrach handlowych, między innymi w Poznaniu czy Zielonej Górze – twierdzi Teresa Stachnio.

Firma otwarta jest na propozycje współpracy przyszłych franczyzobiorców. Otwarcie drogerii w tym systemie wiąże się z wydatkiem rzędu 2 tys. zł na mkw. lokalu. Sklepy sieci otwierane są w 3 formatach: perfumeria-drogeria, drogeria oraz drogeria wielkopowierzchniowa. W ramach współpracy spółka oferuje: pomoc w założeniu firmy, pomoc w zakupie wyposażenia sklepu, spółka udostępnia system komputerowy scalający informatycznie całą sieć, dostęp do ciągłych szkoleń i serwisu, zaangażowanie w ewentualnych negocjacjach z firmą leasingową, pomoc we wdrażaniu książki standardów sieci, organizację profesjonalnego systemu lojalnościowego, kompleksowe szkolenia personelu czy elastyczne podejście do wyboru asortymentu przez właściciela sklepu.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska