Salon Mon Amie
Salon Mon Amie

Ponad rok po otwarciu salonu stacjonarnego Mon Amie spółka Pawo  zdecydowała się uruchomić sklep internetowy Mon Amie. Spółka Pawo wprowadziła na rynek markę odzieżową dla kobiet Mon Amie w 2012 roku. Pierwszy salon marki działa w Centrum Handlowym Port Łódź i zajmuje powierzchnię 100 mkw.

E-sklep marki Mon Amie działa od 14 lutego 2014 roku. W ofercie znajduje się cały asortyment, który dostępny jest również w butiku stacjonarnym. Zamówienia w e-sklepie można składać po zarejestrowaniu się na portalu. Klient towar otrzyma kurierem w ciągu 3 dni roboczych. Wysyłka zamówionych towarów odbywa się wyłącznie na adresy znajdujące się na terytorium Polski. Płatności można dokonać przelewem lub za pośrednictwem agenta rozliczeniowego PayU.

Jak poinformował redakcję Retailnet Paweł Wolski, dyrektor zarządzający spółki Pawo sp. z o.o., spółka planuje rozwijać markę Mon Amie poprzez otwieranie placówek własnych, ale również i franczyzowych. Shop Concept Mon Amie wymaga lokalu o powierzchni 100–120 mkw., aby pozwoliło to na odpowiednią ekspozycje asortymentu, a także na stworzenie wymaganego komfortu zakupów. Marka Mon Amie oferuje m.in płaszcze, żakiety, swetry, bluzki, spódnice oraz spodnie. Wśród materiałów jest dużo wełny i dzianin.

Pomysł na markę Mon Amie powstał pod wpływem wyników badania satysfakcji polskich konsumentek. Wskazywały one na zmęczenie unifikacją kolekcji wielkopowierzchniowych sklepów, które w pogoni za nowinkami mody ignorują prawdziwe potrzeby polskich kobiet. Całości negatywnego obrazu dopełnia jakość oferowanych konstrukcji i materiałów oraz obsługa i stan przymierzalni.

Pawo sp. z o.o. działa od 2002 roku. Jej założycielem i prezesem jest Piotr Włodarczyk. Spółka specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej w kategorii premium. Butiki Pawo to lokale średniej wielkości o powierzchni od 80 do 100 mkw., usytuowane przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych. Siec sklepów Pawo składa się z około 30 punktów sprzedaży.