Deni Cler liczy na 4 proc. przychodu ze sklepu online

Kolekcja Deni Cler

Kolekcja Deni Cler

Vistula Group, do której należy marka odzieży damskiej Deni Cler, zdecydowała się na otwarcie sklepu internetowego tego brandu. W e-sklepie klientki mogą znaleźć pełną kolekcję marki – bluzki, swetry, kurtki, spodnie, spódnice, sukienki, a także liczne akcesoria, w tym obuwie, torby i biżuterię.

W rozmowie z Retailnet przedstawiciele Deni Cler wyjaśnili, dlaczego firma zdecydowała się na otwarcie nowego kanału sprzedaży.

– Otwarcie sklepu online to naturalny etap rozwoju marki i wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów. Coraz więcej kobiet również z naszej grupy docelowej kupuje przez internet. Chcieliśmy być dla nich dostępni w najwygodniejszej dla nich formie. Oferta w e-sklepie i salonach stacjonarnych właściwie pokrywa się, a różnice są nieznaczne – mówi dla Retailnet Piotr Kopczyński, kierownik operacyjny Deni Cler.

Firma obliczyła też ewentualny przychód, jakiego może spodziewać się ze sprzedaży produktów marki drogą internetową.

– Klientki Deni Cler Milano stanowią specyficzną grupę, która ceni bezpośredni kontakt. Stąd estymacje dotyczące sklepu online są dosyć zachowawcze. Zakładamy, że w pierwszym roku funkcjonowania będzie to około 4 proc. przychodu ze sprzedaży dla firmy – dodaje.

Obecnie w Polsce działają 34 sklepy stacjonarne sieci Deni Cler Milano, w tym 2 z nich to outlety, w których prowadzona jest sprzedaż produktów z wcześniejszych kolekcji.

W związku z rozwojem sieci Deni Cler Milano firma DCG SA poszukuje partnerów do współpracy na zasadzie franczyzy. Spółka oferuje projekt aranżacji lokalu, pomoc przy urządzeniu punktu sprzedaży, materiały reklamowe, pomoc w organizacji i wystroju punktu sprzedaży oraz eksponowaniu znaku firmowego i towaru. W zamian za to oczekuje: pokrycia kosztów adaptacji lokalu według przygotowanego przez spółkę projektu, lokalizacji w mieście powyżej 90 tys. mieszkańców oraz atrakcyjnego położenia lokalu na parterze z witryną i wejściem od strony głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym (lokal powinien posiadać od 50 do 100 mkw.).

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016