Park Handlowy Łomża czeka rozbudowa

Park Handlowy Łomża, Kurpiewski

Park Handlowy Łomża, Kurpiewski

Pierwszy etap inwestycji Parku Handlowego w Łomży ruszył pod koniec listopada 2013 roku. Obecnie inwestor projektu, Firma Kurpiewski Tomasz Andrzej Kurpiewski, przygotowuje się do rozbudowy obiektu.

– Obecnie w PH Łomża działa już dyskont Biedronka oraz sklep sieci Jysk. Aktualnie jesteśmy na etapie opracowywania projektu rozbudowy i wkrótce obiekt powiększy się o dodatkowe kilka tysięcy mkw. Docelowo PH Łomża będzie miał ok. 9,5 tys. mkw. powierzchni GLA. Równolegle z pracami projektowymi prowadzona jest komercjalizacja obiektu. Prowadzimy zaawansowane negocjacje m.in. z przedstawicielami marek z branży modowej, RTV AGD i budowlanej. Wkrótce poinformujemy o podpisaniu kolejnych umów najmu – powiedział w rozmowie z portalem Retailnet Tomasz Kurpiewski, inwestor obiektu.

Park Handlowy Łomża znajduje się w południowo-wschodniej części miasta przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych – Alei Piłsudskiego. Lokalizacja nieruchomości pozwala na sprawną logistykę oraz szybki dojazd do głównych dróg wylotowych miasta.

Inwestycja obejmie swoim zasięgiem 500 tys. osób i, jak poinformował inwestor, będzie projektem o zasięgu regionalnym, przyciągającym klientów z pobliskich miast, takich jak: Łomża, Ostrołęka, Kolno, Zambrów, Grajewo, Pisz czy Ostrów Mazowiecka.

Nowy park handlowy zaplanowany jest na ok. 9,5 tys. mkw. powierzchni najmu. Poza marketem spożywczym i sklepami sieciowymi ofertę centrum handlowego uzupełnią również mniejsze punkty usługowe typu drogeria oraz nowoczesna myjnia samochodowa. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów dostępnych jest 350 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Inwestorem Parku Handlowego Łomża jest Firma Kurpiewski Tomasz Andrzej Kurpiewski, posiadająca doświadczenie na rynku lokalnym. Projekt architektoniczny przygotowało łomżyńskie biuro architektoniczne Jeden Projekt.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016