Sieć dyskontowa TXM powiększy się o 25 sklepów w 2014 roku

Sklep TextilMarket

Sklep TextilMarket

– W 2014 roku wzrost powierzchni sieci TextilMarket nastąpi poprzez otwarcia nowych sklepów. Zakładamy uruchomienie około 25 punktów sprzedaży. Wydatki inwestycyjne na otwarcie jednego sklepu to kwota poniżej 100 tys. zł – mówi Bogusz Kruszyński, wiceprezes zarządu Redan SA.

W ramach segmentu dyskontowego na początku lutego br. uruchomiono market w Zgorzelcu w galerii handlowej Carrefour, natomiast na początku marca ruszyły 2 kolejne sklepy – w Przemyślu w Galerii Sanowa oraz w Lubaczowie przy głównej ulicy w centrum. Rozwój sieci jest potwierdzeniem odzyskania dawnej rentowności tej części biznesu Grupy Redan.

Przypomnijmy, w zeszłym roku w ramach TextilMarket wprowadzono wiele zmian, m.in. w zakresie zarządzania siecią sprzedaży oraz zmiany logotypu na TXM. Sieć powiększyła się o 25 marketów, 6 sklepów zostało przeniesionych w nowe atrakcyjniejsze handlowo lokalizacje, a 2 zostały zrewitalizowane. Ponadto spółka Redan, właściciel sieci, zrealizowała plan dotyczący przekształcenia sklepów własnych na ajencyjne. Obecnie sieć składa się z ponad 280 sklepów, z czego 40 działa w nowej ajencyjnej formule. W 2014 roku liczba marketów w tej formule ma zwiększyć się do 120. Ponadto spółka do końca pierwszego półrocza br. planuje uruchomić sklep internetowy TXM.

Redan SA jest operatorem detalicznych marek odzieżowych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids, oraz sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket. Spółka funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia 2 tys. osób. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Reklama

Galeria Jurajska