Tomasz Ciąpała, wiceprezes ds. strategii Lancerto SA
Tomasz Ciąpała, wiceprezes ds. strategii Lancerto SA

Tomasz Ciąpała, wiceprezes zarządu Lancerto SA, odpowiedzialny za strategię rozwoju firmy, będzie jednym z uczestników Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Obecnie w ramach sieci Lancerto funkcjonuje 31 salonów w centrach i galeriach handlowych.

– Planuję po raz kolejny uczestniczyć w jesiennej edycji Shopping Center Forum, gdyż uważam, że jest to potrzebna i profesjonalnie zorganizowana konferencja. Z pewnością jest to z mojej strony swoisty komplement pod adresem organizatorów, ale absolutnie zasłużony – powiedział portalowi Retailnet Tomasz Ciąpała.

Jak informował wcześniej Tomasz Ciąpała: – Rocznie przybywa nam około 20 proc. powierzchni handlowej. Nasz udział rynkowy rośnie, ale jesteśmy w takiej fazie rozwoju, że jest to naturalne. Strategia spółki zakłada otwarcie jeszcze 20 sklepów w Polsce do 2016 roku. Nie wiemy, jak będzie wyglądał rynek za 3 lata. Jeśli będzie rósł, wówczas strategia zostanie zmodyfikowana.

Firma Lancerto SA powstała w 2007 roku. Specjalizuje się w produkcji i sprzedaży wysokiej jakości garniturów, koszul i marynarek. Swoją ofertę kieruje do mężczyzn, dla których garnitur to podstawowy strój do pracy. Spółka zatrudnia blisko 300 osób, z czego 200 pracowników to krawcy. Kolekcje Lancerto sprzedawane są w Polsce, na Litwie, Łotwie oraz w Estonii. Salony sieci mają od 80 do 120 mkw. powierzchni – w zależności od wielkości miasta. W 2013 roku sieć sklepów Lancerto powiększyła się o 4 sklepy retailowe oraz 1 outlet.

Ostatnio spółka podpisała umowę najmu lokalu w krakowskim centrum Bonarka City Center. Salon Lancerto powstanie w nowej aranżacji inspirowanej lotnictwem, w której kluczową rolę odgrywają takie materiały, jak drewno, metal i szkło. Zajmie lokal o powierzchni 85 mkw.

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition odbędzie się w dniach 17–18 września 2014 roku w Warszawie. Więcej informacji na temat Forum znajduje się TUTAJ.