Pepco
Pepco

Jak ustaliła redakcja Retailnet, Pepco otworzy w bieżącym miesiącu łącznie 9 nowych sklepów. 3 z nich znajdą się w centrach handlowych. Sklepy marki rozpoczną działalność w Vendo Parku w Milanówku oraz w centrach handlowych w Lublinie i w Kaliszu. Salony sieci zostaną także otwarte przy ulicach w Łodzi, Trzebini, Grodzisku Wielkopolskim, Górze Kalwarii czy Terespolu. Kwiecień zapisze się w historii firmy jako miesiąc, w którym zostanie otwarta 500. placówka sieci w Polsce.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe o powierzchni handlowej ok. 250–350 mkw. Placówki sieci funkcjonują w całej Polsce, głównie w miejscowościach powyżej 10 tys. mieszkańców. Każdego roku spółka planuje otwarcie ok. 70–80 nowych sklepów. Docelowo spółka zamierza otworzyć 600 sklepów w Polsce. Wyłącznym właścicielem wszystkich sklepów pod marką Pepco jest firma Pepco Poland sp. z o.o.

W sklepach sieci klienci mogą znaleźć zarówno odzież i dodatki damskie oraz męskie w przystępnych cenach, jak i ubrania dla dzieci. Ponadto salony oferują zabawki, elementy wyposażenia domu czy kosmetyki.

Pepco Poland sp. z o.o. należy do spółki Pepkor Holdings (Proprietary) Limited, jednej z największych kapitałowo firm w RPA. Pepkor działa w segmencie dyskontowej sprzedaży detalicznej od 1965 roku, a obecnie prowadzi działalność w 12 krajach Afryki, Azji i Europy, zarządzając 7 sieciami detalicznymi pod różnymi markami handlowymi (m. in. Pepco, PEP, Ackermans, Best&Less, Dunns, Shoe City, John Craig). Na całym świecie Pepkor posiada ponad 2,8 tys. sklepów oraz zatrudnia 27 tys. pracowników.