Kolekcja Bytom
Kolekcja Bytom

Zarząd spółki Bytom SA, właściciel sieci sklepów modowych dla mężczyzn, poinformował o wzroście sprzedaży detalicznej za I kw. 2014 roku.

Sprzedaż detaliczna spółki w okresie styczeń–marzec 2014 roku wyniosła 17,5 mln zł i była wyższa o 33,6 proc. w stosunku do tego samego okresu roku poprzedniego (było 13,1 mln zł).

Spółka dodatkowo poinformowała, że szacunkowo w I kw. 2014 roku zrealizowała marżę detaliczną o wartości 8,7 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku rok do roku o 38,1 proc. (było 6,3 mln zł).

Przypomnijmy: spółka Bytom SA w tym roku planuje otwarcie 6 nowych lokali oraz powiększenie i zmianę lokalizacji dla 2 swoich salonów sprzedaży.

– Widzimy miejsce na dalszy rozwój dystrybucji w miastach o wysokim potencjale sprzedaży oraz atrakcyjnych, istniejących centrach handlowych – powiedział Michał Wójcik, prezes zarządu Bytom SA.

Na koniec grudnia 2013 roku spółka Bytom SA posiadała 72 sklepy pod marką Bytom o powierzchni 7,1 tys. mkw. W 2013 roku otwartych zostało 6 salonów firmowych o powierzchni 834 mkw., zmieniono lokalizację 2 salonów (zmniejszenie metrażu o 101 mkw.) oraz zlikwidowano 4 sklepy o powierzchni 395 mkw.

Rok 2013 spółka Bytom SA zakończyła zyskiem netto w wysokości 998 tys. zł wobec straty netto za rok 2012 w wysokości 5521 tys. zł.