Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci obuwniczej Centro
Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci obuwniczej Centro

– Obecnie dla każdej marki sklep internetowy jest wymogiem rynku, można z tym zwlekać, ale nie za długo. Żeby uruchomić internetowy kanał sprzedaży Centro, najpierw musimy maksymalnie usprawnić wszystkie procesy w sklepach stacjonarnych – m.in. logistykę, dostawy i zarządzanie. Po dopracowaniu tych elementów będziemy mogli rozwijać kanał e-commerce – powiedziała portalowi Retailnet Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci obuwniczej Centro.

– Nie planujemy udostępniać produktów w mulitibrandowych e-sklepach, chociaż przez pewien czas prowadziliśmy rozmowy z takimi operatorami – dodała Diana Paszkowska.

Centro to sieć salonów z obuwiem i akcesoriami. Należąca do C-Trade. sp. z o.o. marka na polskim rynku jest dostępna od czerwca 2011 roku. Jej sklepy mają powierzchnię od 300 do 700 mkw. Obecnie na terenie kraju funkcjonuje 60 salonów Centro. Spółka w 2012 roku uruchomiła aż 45 sklepów w Polsce. W tym roku ruszył sklep w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie.

Oficjalny plan rozwoju i budżetowy Centro pozwala na otwarcie kolejnych 10 sklepów w Polsce w 2014. Na bieżąco spółka negocjuje umowy na nowe lokalizacje. Sieć planuje otwierać dobre rentowne punkty, w prestiżowych lokalizacjach w metropoliach.

19 marca br. w Warszawie ruszył showroom marki obuwniczej Centro w Fashion PR. Podczas otwarcia zaprezentowano kolekcję SS 2014 oraz linii Vicini for Centro zaprojektowanej pod okiem Giuseppe Zanotti. – Marka będzie regularnie podejmowała współpracę ze światowej sławy projektantami i zaskakiwała swoich klientów nowymi, nieszablonowymi pomysłami – powiedział Alexander Shindyapin, dyrektor marketingu Centro.