Galeria Bursztynowa wynajęta w ponad 90 proc.

Galeria Bursztynowa

Galeria Bursztynowa

Właściciel Galerii Bursztynowej w Ostrołęce, firma Narev Inwestycje, reprezentowana przez firmę doradczą Cushman & Wakefield, podpisał 4 nowe umowy najmu. Kolejne lokale, jakie dostępne będą w obiekcie, to sklep z odzieżą sportową 4F, butik z modą damską Greenpoint, sklep z bielizną marki Triumph oraz salon operatora telekomunikacyjnego T-Mobile. Otwarcie galerii zaplanowane jest na 29 maja 2014 roku.

Galeria Bursztynowa powstaje przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wyniesie ok. 32 tys. mkw. 27 tys. mkw. stanowić będzie powierzchnia handlowa pod wynajem, która składać się będzie z około 60 lokali.

Łączna powierzchnia, jaką zajmą nowi najemcy, to 313 mkw. Największy lokal wynajęło 4F (121 mkw.). 88 mkw. będzie posiadał butik Greenpoint, a 66 mkw. – sklep Triumph. Powierzchnia salonu T-Mobile to 38 mkw. Oprócz nowych najemców w Galerii Bursztynowej swoje sklepy mieć będą m.in.: Tesco, Obi, RTV Euro AGD, H&M, Reserved, Sinsay, Mohito, House, Cropp, Diverse, Martes Sport, CCC i Rossmann.

– Obecnie Galeria Bursztynowa wynajęta jest w ponad 90 proc. Kolejne umowy są w trakcie negocjacji. Dwie spośród nowych transakcji najmu to umowy franczyzowe. Galeria Bursztynowa, która dysponować będzie nowoczesną powierzchnią i bogatą ofertą handlową przyciągającą klientów, niewątpliwie stanowi atrakcyjną ofertę również dla lokalnych przedsiębiorców i osób, które chciałyby prowadzić swój biznes właśnie na zasadzie franczyzy – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.

Wyłącznym agentem odpowiadającym za komercjalizację obiektu jest firma Cushman & Wakefield. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub wraz z zespołem z działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Inwestycję finansuje Bank BPS.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016