In Post finanse

InPost rozpoczyna współpracę z VisualSoft, brytyjskim dostawcą rozwiązań z zakresu e-commerce, oferującym sprzedawcom opcję wygodnej dostawy typu „click and collect”. W Wielkiej Brytanii funkcjonuje już 800 Paczkomatów InPost.

VisualSoft to wiodący dostawca rozwiązań z zakresu e-commerce i specjalista ds. usług hostingowych oraz marketingu online. Nowe partnerstwo brytyjskiej firmy oraz InPost umożliwi każdemu sprzedawcy skorzystanie z usługi „plug and play” na swojej stronie internetowej. E-detaliści korzystający z oferty VisualSoft będą mogli zintegrować opcję dostawy do Paczkomatu InPost na witrynach swoich e-sklepów.

„Rozwiązanie „click and collect” rewolucjonizuje rynek dostaw, dzięki czemu brytyjscy detaliści mają szansę wyróżnić się na tle rynkowej konkurencji. Dzięki lokalizacji w dogodnych miejscach, np. na stacjach benzynowych, na zewnątrz sklepów i w punktach handlowych, klienci są w stanie odebrać przesyłki o każdej porze dnia i nocy. Z kolei, technologia kodów QR, które są wysyłane prosto do użytkowników telefonii komórkowej, umożliwia jeszcze szybszą i wygodniejszą formę dostawy. Marka VisualSoft cieszy się dużą rozpoznawalnością w branży e-commerce. Jestem przekonana, że Paczkomaty InPost istotnie wpłyną na wzrost liczby sprzedawców korzystających z usług „click and collect” – komentuje Michelle De Pasquale, dyrektor handlowy InPost UK.

Dzięki możliwościom, które zaoferują VisualSoft i Paczkomaty InPost, konsumenci nie będą już musieli planować dnia, oczekując na dostawę zamówionej paczki. 52% klientów sklepów internetowych nie przebywa w domu w godzinach doręczeń, dlatego korzystanie z samoobsługowych terminali jest dla nich znaczącym udogodnieniem. Paczkomaty InPost dostępne w sieciach handlowych oraz innych popularnych lokalizacjach sprawiają, że konsument może sam decydować o czasie i miejscu odbioru swojej przesyłki. Stanowią one tym samym milowy krok w rozwoju usług pocztowo-kurierskich na świecie. Rosnącą popularność tej metody doręczenia potwierdza badanie Quail Digital – dla 77% respondentów jest to zdecydowanie wygodniejszy sposób niż bezpośrednia dostawa do domu.

Z Paczkomatów InPost korzysta 12 mln użytkowników, a 95% paczek jest gotowa do odbioru w ciągu 24 godzin od nadania.Terminale są już dostępne w 20 krajach na całym świecie: Arabii Saudyjskiej, Australii, Chile, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Irlandii, Islandii, Litwie, Łotwie, Ukrainie, Estonii, Rosji, Cyprze, Słowacji, Czechach, Kolumbii, Kostaryce, Salwadorze oraz Gwatemali. Na świecie funkcjonuje – w różnych modelach biznesowych – niemal 3500 Paczkomatów.