Coccodrillo rozwija współpracę z włoską marką Primigi

Kolekcja Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo

CDRL SA, właściciel marki Coccodrillo, nawiązał współpracę z włoskim producentem obuwia dziecięcego Primigi. Współpraca obu marek zaowocuje wprowadzeniem oferty obuwniczej do sklepów Coccodrillo.

Wyroby firmy Primigi dostępne są obecnie już w 7 salonach Coccodrillo, a ich liczba, jak poinformował właściciel marki Coccodrillo, systematycznie będzie wzrastać.

Obecnie obuwie Primigi znaleźć można w 7 sklepach z szyldem Coccodrillo. Zlokalizowane są one w Galerii Krakowskiej, Centrum Handlowym Reduta w Warszawie, w szczecińskim Auchan, Centrum Handlowym Madison w Gdańsku, częstochowskiej Galerii Jurajska, wrocławskim centrum Magnolia oraz w Oleśnicy. W planach jest jednak wprowadzanie butów włoskiego producenta także do oferty innych salonów Coccodrillo, zarówno własnych, jak i franczyzowych.

– Wyroby Primigi w ciekawy sposób poszerzają naszą ofertę i z powodzeniem trafiają w gust wymagających klientów. Nasz włoski partner jest dobrze rozpoznawany na świecie. Decyzja o rozpoczęciu z nim współpracy wynikła między innymi z podobnego spojrzenia na rynek odzieży dziecięcej. Zarówno my, jak i Primigi, uważamy, że wyroby dla dzieci powinny spełniać szereg warunków związanych z bezpieczeństwem, trwałością i estetyką. Podobna perspektywa sprawia, że współpraca układa się bardzo dobrze – powiedział portalowi Retailnet Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL SA.

CDRL współpracę z włoskim partnerem rozpoczęło w sezonie wiosenno-letnim w roku 2013. Wówczas do oferty w wybranych salonach Coccodrillo wprowadzone zostały nowe modele obuwia. Pozytywne reakcje klientów i zadowalające wyniki sprzedaży zadecydowały o rozszerzeniu współpracy.

Obecnie w polskich salonach Coccodrillo oferowane jest 27 modeli obuwia Primigi zarówno dla chłopców, jak i dziewcząt. Dostępne są one w przedziale rozmiarowym od 18 do 36. Wyroby marki Primigi w pełni zgodne są także ze standardami Coccodrillo.

Primigi może pochwalić się ponadtrzydziestoletnią tradycją i doświadczeniem. Firma z siedzibą w Perugii założona została w 1976 roku. Marka obecna jest na całym świecie.

Coccodrillo w swoich salonach sprzedaje również obuwie pod własną marką, a Primigi stanowi urozmaicenie tej oferty. Primigi nie jest pierwszą firmą, z którą CDRL podjęło stałą współpracę. Jak już informowaliśmy, także marka Bartek obecna jest w wybranych sklepach Coccodrillo.

Przypomnijmy: sieć Coccodrillo od początku tego roku w Polsce uruchomiła 7 nowych salonów (w Gdańsku, Tarnowie, Pułtusku, Prudniku, Garwolinie, Kędzierzynie-Koźlu i Malborku). W planach spółki jest oddanie do użytku 40 nowych sklepów, przy czym 10 ma zostać uruchomionych już w I kw. tego roku.

Obecnie CDRL dysponuje siecią blisko 120 sklepów franczyzowych. Sieć własna CDRL liczy natomiast ponad 70 salonów. Poza granicami Polski działa 127 placówek Coccodrillo. Firma planuje, by do grudnia 2014 roku jej sieć krajowa i zagraniczna liczyła łącznie ponad 365 punktów.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016