Stokrotka rozpocznie sprzedaż online

Stokrotka

Stokrotka

Firma Emperia, do której należy sieć supermarketów Stokrotka, planuje otworzyć sklep internetowy. Ta forma sprzedaży ma zostać wprowadzona pod koniec 2014 roku lub ewentualnie na początku 2015 roku. Na początku sprzedaż online będzie odbywać się tylko terenie Lublina, z którego wywodzi się spółka. Ma być to testowe miasto dla spółki.

– Obecnie Stokrotka zajmuje się obserwacją i analizą trendów rynkowych z zakresu e-commerce pod kątem możliwości rozpoczęcia takiej działalności. W związku z wczesnym etapem prac nad projektem nie jesteśmy jeszcze gotowi do udzielenia dokładniejszych informacji – informuje Urszula Herecka, asystentka zarządu Stokrotki.

Jak informowaliśmy w ostatnich dniach, Stokrotka po ponad 20 latach działalności zdecydowała się wejść na rynek z ofertą współpracy na bazie systemu franczyzowego. Sieć przygotowała specjalny program wsparcia dla przyszłych franczyzobiorców, zapewniając im możliwość prowadzenia własnego biznesu pod znaną marką.

– Cieszymy się, że możemy podzielić się naszym sukcesem z innymi. Nasz program został poprzedzony wieloma badaniami i analizami. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby przygotować go w taki sposób, by móc pokazać, według jakich idei prowadzimy naszą sieć, jak nią zarządzamy oraz przede wszystkim, co wymaga podkreślenia, wskazać na partnerskie zasady, jakimi kierujemy się w naszej firmie – mówi Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka.

Stokrotka sp. z o.o. to spółka z polskim kapitałem. Powstała w 1994 roku w Lublinie, a obecnie obejmuje swym zasięgiem teren całego kraju. Pierwszy supermarket Stokrotka powstał w Łęcznej koło Lublina w 1996 roku. Obecnie sieć obejmuje 240 sklepów.

Reklama

Galeria Jurajska