Nowa technologia Real Cadence
Nowa technologia Real Cadence

Firmy VoloForce i Hikvision zdecydowały się stworzyć nową technologię, która ma za zadanie ograniczenie strat w sklepach stacjonarnych. Hikivision – globalny potentat w produkcji monitoringu – wspólnie z VoloForce wyprodukuje oprogramowanie monitorujące zachowanie klientów.

Do tej pory monitoring tradycyjny wykorzystywany był w sklepach do śledzenia klientów, którzy narażali firmy na straty. Obie firmy doszły do wniosku, że zdecydowanie większe straty ponoszą marki w chwili, gdy konsument wychodzi ze sklepu niezadowolony i bez zakupów.

Projekt Real Cadence posiada oprogramowane, które dostrzega zachowanie klientów. Wiele osób bowiem wychodzi z salonów bez zakupów, gdy nie może znaleźć na półkach odpowiedniego produktu lub swojego rozmiaru. System ma za zadanie rozwiązywać tego typu sytuacje i informować pracowników sklepu o potrzebach konsumentów.

– Potrzebowaliśmy globalnego partnera, który nie tylko dostarczy sprzęt komputerowy, lecz także zapewni skuteczne i niezawodne rozwiązanie naszym nabywcom detalicznym – informuje Paul Zsebedics, CEO VoloForce. – Hikvision jest właśnie takim partnerem, który dostarcza nam pełny przekrój całościowych rozwiązań wideo.

System ma na celu nakierować detalistów na to, czego obecnie brakuje ich klientom, i jakie produkty lub usługi powinny zostać uzupełnione.