redberry

„Potwierdzamy, że sklep internetowy powstał i wkrótce zostanie oficjalnie otwarty.  Póki co zamierzamy w nim sprzedawać następujący asortyment:  koszulki Redberry, fondue, a także – co jest innowacyjnym produktem – karty pre-paid do naszych lokali. Będą one załadowane odpowiednią liczbą punktów i każdy klient będzie mógł nimi płacić. Jest to rodzaj karty kredytowej.” – informuje Evigo.pl Agata Swornowska, przedstawicielka firmy Redberry.

Redberry jest siecią z jogurtami mrożonymi i zdrowymi przekąskami, rozwijana przez firmę Redberry sp. z o.o. Firma skupia się na ekspansji w największych centrach handlowych w dużych miastach w Polsce.

„Odważnie stawiamy kroki w stronę innowacji. Nasze lokale są prawie w każdym większym mieście w Polsce. Dlatego też rozważamy koncept sprzedaży jogurtów poprzez internet.” – mówi Agata Swornowska.

„Na razie projekt jest w fazie testowania. Inspiracja płynie do nas ze Stanów Zjednoczonych, gdzie jest tzw. „yogurt delivery” jest znany. Nasza bliskość i obecność w każdym większym centrów handlowym np. w Warszawie daje nam takie możliwości. Jest to kwestia dobrej logistyki. Dziś jesteśmy już przygotowani pod względem zaplecza technicznego i ludzkiego, jest to jedynie kwestia potrzeby na rynku. Obserwujemy trendy bardzo uważnie i z pewnością odpowiemy na popyt.” – dodaje.

Obecnie spółka prowadzi działalność w największych centrach handlowych w Warszawie: Złote Tarasy, Arkadia, Blue City oraz na Dworcu PKP. Posiada również lokal we Wrocławiu w CH Magnolia. Wpływy firmy zostały w ostatnim czasie rozszerzone o Toruń, a teraz również Białystok.