15 kwietnia odbędą się bezpłatne warsztaty dla branży e-commerce poświęcone zachowaniom konsumenta internetowego. Podczas spotkania zaprezentowany zostanie raport z badań ShoppingShow.

ShoppingShow to autorskie badania obserwacyjne oraz diagnozujące rynek Retail&Fashion. Prezentacja raportu z badań odbędzie się podczas spotkania branżowego poświęconego digitalizacji rynku. W programie, oprócz prezentacji badań, znajdą się również praktyczne wskazówki związane z e-commerce, m-commerce i cyfrowymi rozwiązaniami wsparcia sprzedaży w branży Retail&Fashion.

Spotkanie jest częścią kolejnej edycji badań ShoppingShow. Mają one na celu ukazanie, w jakim stopniu technologia wpływa na ścieżkę zakupową e-konsumentów. Zmienia ona nie tylko ich zachowania i nawyki konsumenckie, ale także wymusza zmiany w podejściu do wszystkich działań marketingowych.

Badania ShoppingShow koncentrują się na trzech grupach: tworzących rynek handlu detalicznego w Polsce (managerowie, właściciele firm, przedstawiciele galerii handlowych), kreujących ten rynek (styliści, pisma shoppingowe, marketerzy, agencje reklamowe, designerzy) i kupujących na tym rynku (nowe pokolenie konsumentów klasy średniej – rodziny z dziećmi, młodzież, single). Badanie ma przybliżyć, zmierzyć, przebadać, ale też skonfrontować „zjawiska” zakupowe, które występują na wciąż zmieniającym i profesjonalizującym się rynku handlu detalicznego.

Warsztaty odbędą się 15 kwietnia 2014 r. w godzinach 11:00 – 15:00 w siedzibie Fashion PR przy u. Chmielnej 21/3 w Warszawie.

Organizatorem jest Rubikom Strategy Consultants, agencja doradcza, która od 2005 roku wspiera polskie przedsiębiorstwa w zakresie strategy&marketing management. Firma skupia analityków, strategów marketingowych oraz doradców w zakresie komunikacji i nowoczesnych form sprzedaży. Swoje doświadczenie firma zdobywała pracując dla kilkudziesięciu czołowych marek oraz spółek sektora MSP.

Partnerem merytorycznym raportu jest Evigo.pl.