Kolekcja Top Secret

Spółka Redan systematycznie wprowadza zmiany na platformie e-commerce marki Top Secret. Ostatnio w sklepie online wdrożone zostały kolejne udoskonalenia w zakresie prezentacji artykułów – w nowy sposób pokazano kolory poszczególnych artykułów. Wycinek koloru pochodzi z oryginalnego produktu, co pozwala zaprezentować oryginalny kolor i deseń.

Wkrótce rozszerzona zostanie także wideoprezentacja produktów – zaprezentuje go modelka na krótkim wybiegu. Aktualnie taka funkcja jest dostępna w e-sklepie Top Secret, ale tylko przy wybranych produktach.

Sklep internetowy marki Top Secret funkcjonuje w Polsce i na Ukrainie. Redan planuje do końca pierwszego półrocza br. rozszerzyć sprzedaż online o rynek rosyjski. Miesięcznie polski e-sklep odwiedza ponad 1,5 mln klientów. W sklepie dostępne są przede wszystkim produkty marek własnych: Top Secret, Troll, Drywash i Happy Kids. W lutym w polskim sklepie online odnotowano dynamikę ilości zamówień na poziomie 118 proc. liczoną rok do roku, a ilości wizyt – na poziomie 126 proc.

Spółka Redan funkcjonuje w ramach Grupy Kapitałowej, która zajmuje się projektowaniem, marketingiem oraz dystrybucją odzieży. Redan zleca swoją produkcję fabrykom w Polsce, Chinach, Indiach Turcji, Korei i Bangladeszu. W Polsce Grupa Kapitałowa zatrudnia 2 tys. osób. Sprzedaż prowadzona jest w sieci ponad 500 sklepów detalicznych, w ramach której znajdują się mono- i multibrandowe salony oferujące odzież marek Top Secret, Troll i Drywash, oraz dyskontowe sklepy Textilmarket. Redan powstał w 1995 roku, a w 2003 roku akcje Spółki zostały dopuszczone do publicznego obrotu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.