Medicine w Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

CH Atrium Felicity

Do grona najemców Atrium Felicity już wkrótce dołączy polska marka odzieżowa Medicine. Oferta salonów skierowana jest do osób poszukujących młodzieżowych ubrań.

Damskie i męskie kolekcje ubrań i dodatków marki Medicine projektowane są z myślą o osobach w wieku 20–35 lat. Nowy salon w Atrium Felicity zajmie 224 mkw. powierzchni centrum.

W ostatnim czasie swoje salony w Atrium Felicity otworzyli: Bartek – największy polski producent obuwia dziecięcego, salon z modą męską marki Dastan oraz salon La Panthera oferujący klasyczne modele eleganckiej mody dla pań renomowanych niemieckich producentów oraz ofertą casualową, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.

Atrium Felicity otworzyło swoje drzwi dla klientów 20 marca br. Na 75 tys. mkw. powierzchni handlowej dostępnych jest ponad 100 sklepów najpopularniejszych marek oraz marek, które do tej pory nie było w Lublinie. Są to m.in. takie marki jak: Auchan, Saturn, Zara, Pull&Bear, Bershka, Martes Sport, Massimo Dutti, New Yorker, C&A, Tommy Hilfiger, Hebe czy Super-Pharm. W ciągu pierwszych 4 dni funkcjonowania centrum odwiedziło 220 tys. klientów.

Powierzchnia najmu Atrium Felicity wyniesi 75 tys. mkw. Centrum jest zlokalizowane przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa 32. W Atrium Felicity swoje salony otworzyły popularne marki modowe: H&M, grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear, Massimo Dutti), C&A, wszystkie marki z grupy LPP (Reserved, Mohito, Sinsay, Cropp, House, Home&You) oraz salony Tommy Hilfiger i New Yorker. Wielu najemców otworzyło w Atrium Felicity swoje pierwsze sklepy w Lublinie. Kompleksową ofertę z branży zdrowia i urody zapewniają: Sephora, Douglas, Rossmann, Super-Pharm, Hebe i Ziaja. W centrum są również najemcy z grupy EM&F: Empik oraz Smyk w formacie megastore. W Atrium Felicity znajduje się również hipermarket Auchan, market budowlano-dekoracyjny Leroy Merlin oraz market elektroniczny Saturn.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016