Bonarka City Center
Bonarka City Center

W pierwszych 3 miesiącach 2014 roku centrum handlowe Bonarka City Center zanotowało blisko 9 proc. wzrostu odwiedzalności w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Odwiedzalność w styczniu zwiększyła się o 9 proc., w lutym o 7 proc. i w marcu również odnotowano 9 proc. wzrost.

– Każdego miesiąca Bonarkę odwiedza ponad 1 mln klientów. Systematycznie i konsekwentnie prowadzone działania promocyjne i rekomercjalizacyjne skutecznie utrzymują trend wzrostowy, dzięki któremu miesięczne wyniki coraz częściej zamykają się na poziomie bliskim 1,1 mln odwiedzających. W dojrzałym rynkowo centrum handlowym utrzymywanie rosnącego zainteresowania klientów jest wyzwaniem o wiele trudniejszym niż w nowych obiektach – komentuje Natalia Pradelska, Country Leasing Director, TriGranit Management.

Bonarka City Center prowadzi intensywne działania rekomercjalizacyjne, które w dużej mierze odpowiadają za zwiększanie popularności centrum wśród klientów. W 2013 roku w Bonarce otworzyło swoje sklepy kilka ciekawych marek, a kolejna fala otwarć zaplanowana jest na wiosnę/lato 2014.

Bonarka City Center prowadzi także konsekwentną działalność promocyjno-reklamową. Trzeci rok z rzędu twarzą Bonarki jest aktorka Małgorzata Kożuchowska, uznawana za ikonę mody. Akcenty reklamowe zostały rozłożone na 2 kluczowe, według badań konsumenckich, wyróżniki BCC: bogatą ofertę i przyjazną atmosferę panującą w centrum.

Bonarka City Center to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze około 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na obszarze 91 tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych, restauracji, punktów usługowych, w tym: Auchan, Leroy Merlin oraz największy w Polsce multipleks kinowy Cinema City. Na klientów centrum czeka bezpłatny parking na 3,2 tys. samochodów. Ponadto, na terenie Bonarka City Center, znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „U Siemachy” o powierzchni całkowitej 700 mkw. W jego skład wchodzą m.in.: wielofunkcyjne sale edukacyjne, muzyczne, multimedialne oraz pokój konferencyjny.

Podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition spółka TriGranit Management Polska zaprezentuje na stoisku 2.4. krakowskie centrum handlowe Bonarka City Center. Jesienna edycja SCF odbędzie się w dniach 17–18 września w warszawskim Centrum EXPO XX. Więcej informacji nt. Forum znajduje się TUTAJ.