Taranko planuje rozwój sieci

Kolekcja marki Taranko

Kolekcja marki Taranko

Polska marka odzieżowa Taranko dysponująca siecią 38 sklepów zlokalizowanych w centrach i galeriach handlowych na terenie całego kraju planuje otwarcia nowych salonów.

– W I kw. 2014 roku otworzyliśmy 4 nowe salony: salon firmowy w Warszawie (w CH Sadyba Best Mall) oraz salony partnerskie w Piasecznie (w Fashion House Outlet), Lublinie (w Atrium Felicyty) oraz w Siedlcach. Obecnie planowane jest otwarcie pierwszego salonu w województwie warmińsko-mazurskim, w którym dotychczas marka była nieobecna – powiedziała w rozmowie z portalem Retailnet Marta Zientara, reprezentująca markę Taranko sp. z o.o.

Przypomnijmy: w ubiegłym roku spółka oddała do użytku kilka nowych salonów w Polsce oraz rozpoczęła ekspansję zagraniczną otwierając pierwszy sklep w Kazachstanie.

– W 2013 roku otworzyliśmy nowe salony w CH M1 Czeladź, w Nowym Sączu w Galerii Trzy Korony oraz w Kazachstanie – Karaganda. Średnia powierzchnia naszych salonów to około 100 mkw. – przypomina Marta Zientara.

Taranko to istniejąca od 1987 roku polska marka odzieżowa, szyjąca ubrania dla kobiet. W ofercie Taranko co sezon pojawia się szeroki wybór sukienek, spódnic, bluzek, sweterków, spodni, płaszczy i kompletów w rozmiarach 34–42. Kolekcje uzupełniają szale, paski, torebki oraz różnorodna biżuteria.

Taranko sp. z o.o. prowadzi zarówno salony własne, jak i franczyzowe oraz outletowe. W połowie lutego 2013 roku firma uruchomiła także sklep on-line www.e-taranko.com.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska