United Chicken stawia na rozwój w galeriach handlowych

Produkty United Chicken

Produkty United Chicken

Sieć United Chicken, które serwuje dania typu fast-food na bazie kurczaka, planuje otwarcie kilku nowych lokalizacji w centrach handlowych.

Otwarte w I kw. bieżącego roku lokale sieci gastronomicznej United Chicken w Józefowie, Krotoszynie i Brodnicy zwiększyły do 8 liczbę restauracji własnych i franczyzowych sieci. Jak ustaliła redakcja Retailnet, trwają rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami. W tym roku planowane jest bowiem uruchomienie kolejnych 6 lokali.

– United Chicken to sieć typu Premium Quick Service Restaurant. Jesteśmy siecią franczyzową w Polsce, która udostępnia zaawansowaną technologię przyrządzania kurczaka typu crispy – mówi Maciej Bonawenturczak, prezes zarządu United Chicken sp. z o.o. – W ramach umów franczyzowych oferujemy 3 formaty lokalu: niezależny, drive i foodcourt.

Lokale w formacie niezależnym i drive mierzą około 60 mkw. Format dla lokalizacji w strefie food court ma około 50 mkw.

Lokal United Chicken w Krotoszynie znajduje się w budynku przy jednej z głównych ulic miasta. Placówka w Józefowie zlokalizowana jest przy stacji paliw. To lokal typu drive-thru (można zamówienie złożyć i odebrać w okienku, jak i w restauracji). Natomiast lokal w Brodnicy, posiadający około 40 miejsc dla klientów, znajduje się w centrum handlowym. Poza tym sieć posiada restauracje w Białymstoku (Galeria Alfa), Bytomiu (Galeria Agora), Ełku (Galeria Tu i Teraz), Toruniu i Wrześni.

Reklama

Galeria Jurajska