CH Arkadia
CH Arkadia

Firma Unibail-Rodamco, działająca na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie, rozpoczęła ogólnoeuropejską kampanię, mającą na celu silną identyfikację grupy centrów handlowych premium, należących do portfolio firmy.

Kampania została zainaugurowana jednocześnie w 13 stolicach naszego kontynentu. W Polsce 2 jedyne opatrzone czterema gwiazdkami centra Unibail-Rodamco to warszawskie: CH Arkadia i Galeria Mokotów.

O całkowitej zmianie komunikacji marki i strategii marketingowej flagowych centrów handlowych firma poinformuje na konferencji „Unexpected shopping”, która odbędzie się we wtorek 15 kwietnia. Unibail-Rodamco to francusko-holenderskie przedsiębiorstwo działające na rynku nieruchomości komercyjnych.

Centrum handlowe Arkadia mieści się przy al. Jana Pawła II 82 w Warszawie. Galerię funkcjonującą od 2004 roku rocznie odwiedza ponad 21 mln klientów. Na 287 tys. mkw. znajduje się prawie 230 lokali handlowych, w tym 180 sklepów, 20 punktów usługowych oraz 30 restauracji i kawiarni. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami. Wśród kluczowych najemców Arkadii znajdują się m.in.: Peek&Cloppenburg, GAP, American Eagle Outfitters, Reserved, Almi Decor, Zara, Apart, H&M. Na strefę food court w Arkadii składa się około 30 restauracji oraz kawiarni, wśród których znajdują się m.in.: Burger King, Pizza Hut, Wiking, Sphinx, cafe Vincent oraz Pijalnia Czekolady Wedel.

Na powierzchni 3 pięter Galerii Mokotów mieści około 260 sklepów i punktów handlowych, fitness klub, kino, pełen wybór restauracji i kawiarni, usługi oraz parking na 2,3 tys. samochodów. Powierzchnia handlowa w Galerii Mokotów jest wynajęta w 100 proc.