Simple pozostanie w rękach spółki Gino Rossi

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA

Gino Rossi planuje sprzedaż spółki odzieżowej Simple. Do kilkunastu spółek już trafiły zapytania dotyczące zakupu Simple – informują portale branżowe. Jak dowiedziała się redakcja Retailnet od Tomasza Malickiego, prezesa zarządu Gino Rossi SA,  Simple pozostanie w grupie kapitałowej Gino Rossi.

– Kiedyś była rozważana opcja sprzedaży spółki Simple, jako jedna z alternatyw pozyskania finansowania dla spółki. Od czasu emisji obligacji w roku 2013, zarząd nie odbył żadnych spotkań z inwestorami chcącymi kupić spółkę Simple – powiedział redakcji Retailnet Tomasz Malicki, prezes zarządu Gino Rossi SA.

Gino Rossi zarządza portfelem uznanych na polskim rynku modowym marek: Gino Rossi oraz Simple Creative Products. W ofercie Grupy Gino Rossi znajduje się obuwie damskie i męskie, torebki i akcesoria skórzane oraz odzież damska.

Gino Rossi jest jedną z najlepiej rozpoznawanych na polskim rynku marek w segmencie obuwia ze średniej i wyższej półki. Sieć sprzedaży obejmuje ponad 74 salony firmowe w Polsce i za granicą. Natomiast Simple Creative Products to marka oferująca luksusowa odzież damska. Sieć sprzedaży liczy obecnie ponad 53 salonów firmowych znajdujących się w najlepszych lokalizacjach, zarówno w kraju, jak i za granicą.

W marcu 2014 roku sprzedaż detaliczna obuwia Gino Rossi wzrosła o 77 proc. – do 9,3 mln zł, w porównaniu do marca ubiegłego roku. Sprzedaż detaliczna w odzieżowych salonach marki Simple CP wrosła w marcu o 2 proc. i wyniosła 6,8 mln zł.

Sprzedaż całej grupy Gino Rossi wzrosła w marcu o 23 proc. i wyniosła 20,5 mln zł. Narastająco po 3 miesiącach 2014 roku grupa Gino Rossi zanotowała sprzedaż detaliczną i hurtową na poziomie 55,5 mln zł, o 16 proc. wyższą w ujęciu rok do roku.

Reklama

Galeria Jurajska