Bricoman click and collect

Leroy Merlin Polska inwestuje w rynek internetowy. W kwietniu zakupiła od grupy Allegro internetowy serwis oferia.pl, który ułatwia poszukiwanie fachowców na rynku. Od początku maja Leroy Merlin przejmuje całkowite zarządzanie serwisem.

Leroy Merlin Polska jest graczem w branży budowlano-dekoracyjnej (DIY), który koncentruje swoje działania również w internecie. Sklep www.leroymerlin.pl oferuje już ponad 50 tysięcy produktów w sprzedaży online. Teraz proponuje klientom  dostęp do znalezienia wykonawców usług budowlanych i remontowych. W tym celu zakupiła  internetowy serwis oferia.pl, w którym można zlecić wykonanie pracy, zadania, czy projektu.

„Misją Leroy Merlin jest wspieranie klientów w realizacji marzeń o wspaniale zbudowanym i urządzonym domu, mieszkaniu oraz ogrodzie. Zaczęliśmy od zagwarantowania dużego wyboru produktów w najlepszych cenach, dodaliśmy serwis www.leroymerlin.pl,  gdzie można również znaleźć inspiracje i porady. Teraz przyszedł czas na pomoc w realizacji projektu – to jest szybkim znalezieniu wykonawcy lub zlecenia. Dlatego zdecydowaliśmy się na zakup serwisu oferia.pl. Rozwijanie nowoczesnych elektronicznych sposobów kontaktu z klientami jest dla Leroy Merlin jednym z priorytetów. Jeszcze w tym roku zaprezentujemy naszym klientom kilka innowacyjnych rozwiązań ułatwiających poszukiwanie inspiracji urządzania domu i zakupy przez Internet.” – mówi Jarosław Truchel, dyrektor marketingu oraz centrali zakupów i supply chain Leroy Merlin Polska.

Serwis oferia.pl informuje wykonawców z wybranej branży i rejonu geograficznego o każdym nowym zleceniu. Wystarczy, że internauta opisze, co chciałby zlecić, a wykonawcy zgłoszą się do niego, proponując konkurencyjne warunki realizacji zlecenia. Oferia.pl daje darmowy dostęp do aktualizowanej bazy zleceń z wszystkich kategorii branżowych. Wystarczy zalogować się w serwisie i określić zakres działań. Użytkownik otrzymuje powiadomienia o interesujących go zleceniach bezpośrednio na  skrzynkę mailową.