Sklep Tchibo w Sadyba Best Mall

Sklep Tchibo

Sklep Tchibo

Nowy sklep Tchibo został otwarty w centrum handlowym Sadyba Best Mall w Warszawie. To drugi sklep, bazujący na nowym koncepcie. Kolejna lokalizacja w portfolio sieci to potwierdzenie strategii rozwoju biznesu Tchibo w Polsce, która opiera się na dwóch wzajemnie uzupełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl.

Koncept biznesowy Tchibo polega na połączeniu oferty kaw i baru kawowego ze sprzedażą produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach. Nowy sklep w centrum handlowym Sadyba Best Mall to 14. lokalizacja w portfolio sieci w ramach aglomeracji warszawskiej. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi około 120 mkw. Jest to drugi sklep Tchibo w Polsce, obok lokalizacji w Złotych Tarasach w Warszawie, który został otworzony w nowym koncepcie zainaugurowanym w ubiegłym roku.

– Nowy koncept to dla nas przede wszystkim odpowiedź na oczekiwania i potrzeby klientów. Odmienna niż dotychczasowa prezentacja produktów, więcej przestrzeni na dialog z klientem, charakter wnętrza, łączącego elegancję i wygodę, a także nowe materiały wykończeniowe, takie jak granit, drewno czy chrom – mówi Szymon Dąbrowski, dyrektor sklepów Tchibo.

– Chcemy, aby wszyscy klienci odwiedzający nasz sklep, również z dziećmi, czuli się tu swobodnie i mogli miło spędzić czas. Dlatego nowością w tej lokalizacji jest kącik zabaw dla dzieci – dodaje.

– Inwestujemy i konsekwentnie rozwijajmy się zarówno w handlu stacjonarnym, jak i internetowym. Dla wygody klienta wprowadzamy coraz więcej rozwiązań pomiędzy kanałami. Klient ma być zadowolony z zakupów w Tchibo: unikalnej oferty produktowej, wysokiego poziomu obsługi klienta, czy serwisu posprzedażowego, niezależnie od kanału sprzedaży – twierdzi Dąbrowski.

Reklama

Galeria Jurajska