Solar: marcowe przychody lepsze niż w roku ubiegłym

Solar

Solar

Zarząd firmy Solar Company SA poinformował, że skonsolidowane nieaudytowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w marcu 2014 roku wyniosły 12,2 mln zł , w tym w salonach własnych (sprzedaż realizowana w salonach własnych Grupy Kapitałowej Solar Company SA, w tym w outletach) 9,3 mln zł.

Dla porównania przychody firmy osiągnięte w marcu 2013 roku wyniosły 11,2 mln zł, w tym w salonach własnych i outletach 8,1 mln zł.

Jak już informowaliśmy, systematycznie powiększa się polska sieć sklepów Solar. W I kw. 2014 roku spółka Solar Company, właściciel marki Solar, otworzyła kilka salonów w centrach handlowych i przy ulicach.

W ostatnim czasie spółka uruchomiła sklep przy ulicy w Giżycku, w CH Atrium Felicity w Lublinie, w Galerii Sieradzkiej oraz w CH Focus Mall w Rybniku. Natomiast w szczecińskim Centrum Handlowym Ster zmieniono lokalizację sklepu, a w Radomiu przeniesiono punkt do Galerii Słonecznej.

Solar działa na rynku od 1989 roku. Pod marką Solar sprzedawane są autorskie kolekcje odzieży damskiej oraz akcesoriów odzieżowych (torebki, paski, czapki, chusty, szaliki, rękawiczki, okulary przeciwsłoneczne, parasolki oraz biżuteria). Spółka zatrudnia 700 pracowników.

Grupa stale rozwija sieć sprzedaży, zarówno w Polsce, jak i za granicą, i obecnie obejmuje łącznie 231 placówek (sieć sprzedaży grupy w Polsce obejmuje 185 punktów handlowych, składającą się z 77 sklepów własnych – w tym 11 sklepów typu outlet, 12 sklepów franczyzowych oraz 96 sklepów partnerskich). Od kilku lat grupa jest również obecna na rynkach zagranicznych przez sieć sklepów partnerskich i franczyzowych, która obejmuje obecnie 46 sklepów (38 partnerskich oraz 8 franczyzowych) zlokalizowanych m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Iranie, Ukrainie oraz na Słowacji i Białorusi. Produkty marki można także kupić w sklepie internetowym Solar.

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016