Nowa odsłona strony internetowej sieci Biedronka

Biedronka

Biedronka

Ruszyła nowa wersja oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka. Serwis www.biedronka.pl zyskał nowy wygląd oraz dodatkowe funkcjonalności.

Strona została także dostosowana do urządzeń mobilnych oraz programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące.

Głównym założeniem, które stało za projektem nowego serwisu, było jak najlepsze  dopasowanie strony internetowej www.biedronka.pl zarówno pod kątem indywidualnych preferencji zakupowych klientów, jak i urządzenia, z którego korzystają.

Nowa strona pozwala w zakładce „Oferta dla Ciebie” definiować kategorie produktów, które szczególnie interesują klienta, oraz umożliwia tworzenie list zakupowych. Wysyłane dotąd drogą mailową do wszystkich odbiorców newslettery zostały zastąpione spersonalizowaną wiadomością dostosowaną do zainteresowań użytkownika. Dzięki funkcji określenia lokalizacji, w której znajduje się użytkownik, strona podpowiada, gdzie znajduje się najbliższy sklep Biedronka.

Strona sieci sklepów Biedronka zyskała także nową strukturę – wyodrębnione zostały dodatkowe sekcje, takie jak „Nasze marki” czy „Nowe produkty”, które pozwoliły na jeszcze lepsze zaprezentowanie oferty. Wyeksponowane zostały również sekcje tematyczne – np. dział z przepisami czy dział z poradami dla miłośników zwierząt. Na stronie prezentowane są również filmy produktowe oraz spoty reklamowe z aktualnych kampanii.

Odpowiednio dostosowany layout strony umożliwia szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, nie tylko dla użytkowników komputerów, ale także urządzeń mobilnych typu smartfon czy tablet.

Serwis dostosowany został także do programów używanych przez osoby niewidome i niedowidzące. W ramach planowanej współpracy z Fundacją Integracja specjaliści tej organizacji przeprowadzą audyty dotyczące dostępności strony dla osób niepełnosprawnych.

Za przygotowanie i rozwój nowej wersji oficjalnej strony internetowej sieci sklepów Biedronka, na zlecenie Jeronimo Martins Polska, odpowiedzialna jest agencja komunikacji zintegrowanej Isobar Poland.

Przypomnijmy: każdego miesiąca stronę www.biedronka.pl odwiedza 1,6 mln użytkowników.

Jeronimo Martins Polska SA jest właścicielem największej sieci detalicznej w Polsce Biedronka, mającej ponad 2,4 tys. sklepów w blisko 900 miejscowościach. Od 1995 roku spółka zainwestowała w Polsce ponad 10 mld zł.

Reklama

Galeria Jurajska