SCF 2014: Fabryka Biznesu zaprezentuje CHR Sukcesja

Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja w Łodzi

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi

Jednym z wystawców jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014 jest Fabryka Biznesu, która zaprezentuje Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi. Szczegółowe informacje na temat projektu udzielą przedstawiciele spółki na stoisku 5.4.

Sukcesja powstaje w pobliżu ścisłego centrum miasta, w sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej, Międzynarodowych Targów Łódzkich oraz nowego osiedla mieszkaniowego. Będzie centrum lifestyle’owym, obiektem w pełni „zielonym”, pierwszym tego typu w regionie z certyfikatem zrównoważonego rozwoju BREEAM. Zostanie oddana do użytku w 2015 roku.

Ostatnio nowym najemcą Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja została marka Deichmann. Salon o powierzchni  474 mkw. będzie otwarty na dolnym parterze galerii handlowej.

To kolejna firma, która powiększyła grono najemców Sukcesji.  Niedawno dołączyły do nich m.in. marki Sports Direct (pierwszy salon w Łodzi) oraz H&M z dwupoziomowym sklepem. Wśród głównych najemców są również: Helios, Pure Jatomi Fitness, Piotr i Paweł, Rossmann, Avans, Reserved oraz salony modowe Carry, Top Secret, Mohito, Cropp, House i Sinsay. W ofercie gastronomicznej znajdują się lokale nowe na łódzkim rynku oraz np. McDonald’s i Subway w strefie food court.

Zespoły Savills i Fabryki Biznesu prowadzą zaawansowane negocjacje, dotyczące najmu 15 proc. (około 7 tys. mkw. ) powierzchni. Po ich zakończeniu poziom komercjalizacji całego obiektu wyniesie 70 proc.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016