Olsen planuje dwa otwarcia w 2014 roku

Salonu Olsen w centrum handlowym

Salon Olsen w centrum handlowym

Na koniec kwietnia br. planowane jest otwarcie salonu Olsen w Factory Warszawa Annopol. – To będzie drugi sklep marki prowadzący sprzedaż  w formie outletu. Pierwsza placówka powstała w 2008 roku w centrum Factory Outlet Wrocław. Jeszcze w tym roku uruchomimy salon regularny Olsen w centrum handlowym Atrium Copernicus w Toruniu – powiedziała portalowi Retailnet Katarzyna Zielińska, PR & Marketing Manager Olsen Fashion sp. z o.o.

Nowy salon Olsen w Factory Warszawa Annopol zajmie powierzchnię 103 mkw., a w asortymencie znajdą się kolekcje odzieży damskiej z poprzednich sezonów, w cenach outletowych. Natomiast sklep brandu w Atrium Copernicus będzie dysponował około 100 mkw. powierzchni i usytuowany będzie na parterze centrum.

Obecnie na terenie całego kraju funkcjonuje 16 salonów firmowych oraz znacząca sieć punktów sprzedaży prowadzonych przez klientów hurtowych. Po otwarciu planowanych w tym roku sklepów sieć będzie liczyła 18 punktów sprzedaży. Odzież marki dostępna jest również w sieci Royal Collection.

Olsen oferuje odzież dla kobiet. Nad fasonami i kolorystyką na dany sezon czuwa zespół projektantów w siedzibie firmy w Hamburgu. Salony sieci sprzedają t-shirty, bluzki, bluzy, koszule, spódnice, spodnie, kurtki i marynarki, a także dodatki i akcesoria, tj. walizki, torebki, apaszki i paski. Olsen przygotowuje 6 kolekcji w każdym roku.

Olsen jest firmą niemiecką z długoletnią tradycją. Posiada punkty handlowe w 30 krajach. Za ekspansję marki Olsen na polskim rynku odpowiada Olsen Fashion sp. z o.o. Od grudnia 2013 właścicielem marki jest holendersko-szwajcarska grupa VeldhovenGroup.

VeldhovenGroup zajmuje się projektowaniem i dystrybucją europejskich marek odzieżowych takich jak DEPT, Sandwich i Turnover.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016