Pasaż Grunwaldzki

Dom Mody to nowość nie tylko w Pasażu, ale również na polskim rynku. Pierwszy sklep tej marki został otwarty w 2013 roku, drugi – w Pasażu Grunwaldzkim – pod koniec marca tego roku. Dom Mody oferuje taką odzież, jak: sukienki, kostiumy, bluzki, spodnie, płaszcze i dodatki od uznanych polskich producentów – m.in.: Getex, Natali Dler, De Facto, Pima, AB Nahlik czy JB Collection.

W tym roku w Pasażu Grunwaldzkim pojawił się także salon marki X-kom.pl, specjalizujący się w sprzedaży sprzętu komputerowego, który zajął powierzchnię 100 mkw. Ruszyła również kawiarnia Columbus Coffee. Zlokalizowana jest na poziomie 0 i ma powierzchnię 53 mkw.

Pasaż Grunwaldzki powstał w 2007 roku. Na 130 tys. mkw. powierzchni znajduje się blisko 200 sklepów, punktów usługowych i restauracji oraz 11-salowe Multikino i supermarket.Obiekt należy do Echo Investment.

Echo Investment SA realizuje inwestycje w 4 głównych sektorach rynku nieruchomości: budownictwie mieszkaniowym, centrach handlowych, budownictwie biurowym oraz hotelowym.

Od 1996 roku spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Firma zrealizowała ponad 100 projektów w kilkudziesięciu miastach Polski o łącznej powierzchni ponad 900 tys. mkw. Spółka prowadzi również inwestycje w Rumunii, na Węgrzech i Ukrainie.

Podczas wrześniowych targów Shopping Center Forum spółka Echo Investment zaprezentuje swoje projekty handlowe realizowane w Polsce i za granicą na stoisku 5.2. Firma jest też sponsorem After Party SCF 2014. Więcej szczegółów na temat Shopping Center Forum 2014 Fall Edition znajduje się TUTAJ.