Jean Louis David
Salon Jean Louis David, fot. Jean Louis David

Systematycznie rozwija się największa w Polsce sieć salonów fryzjerskich Jean Louis David. Jak poinformowała redakcję Retailnet Olga Krasieńko z firmy Provalliance Poland Sp. z o.o., odpowiedzialnej za rozwój salonów, pierwsze otwarcie salonu w tym roku miało miejsce w marcu w Warszawie przy al. KEN 20. Salon ma powierzchnię 91 mkw. jego ofertę wzbogaca gabinet kosmetyczny, w którym są wykonywane zabiegi pielęgnacyjne. Renowację i rebranding przeszedł również salon mieszczący się w CH M1 w Markach pod Warszawą.

W ubiegłym roku otwarto 5 salonów franczyzowych. W maju 2013 roku Provalliance Poland otworzył salon w poznańskiej Galerii Malta, w czerwcu – w przejściu podziemnym pod Dworcem Centralnym w Warszawie, we wrześniu – w Galerii Katowickiej, w październiku – w CH City Center w Poznaniu, w listopadzie – w Galerii Bronowice w Krakowie, a w grudniu – w CH Atrium Promenada w Warszawie.

Provalliance Poland Sp. z o.o. odpowiada za rozwój sieci Jean Louis David w Polsce, do której należy obecnie 36 salonów. Salony mieszczą się w dużych centrach handlowych, m.in. w: CH Blue City, CH Poznań Plaza, DH Renoma we Wrocławiu, CH Silesia City Center w Katowicach, Galerii Katowickiej oraz prestiżowych lokalizacjach ulicznych w Warszawie i Krakowie. Do spółki należy również 17 salonów marki Lovely Look.

Marka Jean Louis David powstała we Francji w latach 60. i cały czas pozostaje w awangardzie fryzjerstwa. Jej znakiem firmowym są nowoczesne, a zarazem praktyczne strzyżenia. Oferta Jean Louis David jest skierowana do osób, które poszukują luksusowych usług i wyjątkowego standardu obsługi. Salony oferują usługi bez zapisów oraz możliwość umówienia wizyty online i przez infolinię.