Otwarcie salonu Rey Jay w Galerii Wisła

Slon Rey Jay w Galerii Wisła

Salon Rey Jay w Galerii Wisła

W drugi weekend kwietnia Galeria Wisła wzbogaciła się o nowego najemcę oferującego modę męską. Na parterze galerii w lokalu o powierzchni blisko 75 mkw. w sąsiedztwie salonów Ochnik i Time Trend rozpoczął swoją działalność salon marki Rey Jay specjalizującej się w koszulach męskich.

Marka Rey Jay to odzież dla mężczyzn w stylu klasycznym i casual. Ofertę salonu  uzupełnia asortyment oferowany przez już obecne w Galerii Wisła marki z elegancką odzieżą męską, czyli m.in. Pierre Cardin, Bytom, Vistula, Wólczanka, Lancerto, Bosz czy Giacomo Conti.

Zarządzana przez CREAM Galeria Wisła mieści się w samym centrum największej dzielnicy Płocka – Podolszycach. W odległości 10 minut jazdy samochodem od galerii mieszka 131 tysięcy osób. Całkowita strefa oddziaływania obejmująca swoim zasięgiem teren oddalony o maksymalnie 30 minut jazdy samochodem to 203 tys. potencjalnych klientów. Galeria Wisła zlokalizowana jest przy skrzyżowaniu ulic: Wyszogrodzkiej i Jana Pawła II, w otoczeniu największych płockich osiedli. Obiekt działa od listopada 2008 roku.

CREAM, czyli Caelum Real Estate Asset Management, oferuje pełny zakres usług związanych z zarządzaniem. Skupiając się na zarządzaniu operacyjnym, w ofercie organizacji występują także usługi doradztwa inwestycyjnego, doradztwa operacyjnego, działań deweloperskich i project management. CREAM zarządza obecnie portfolio 18 nieruchomości handlowych, zlokalizowanych w całej Polsce. W skład projektów CREAM wchodzą galerie handlowe, centra typu „convenience”, obiekty multifunkcjonalne, obiekty biurowe i nieruchomości typu „stand-alone”.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016