Organic Farma Zdrowia: prawie 8-proc. wzrost sprzedaży

Organic Farma Zdrowia

Organic Farma Zdrowia

Spółka Organic Farma Zdrowia, która prowadzi sieć delikatesów, w I kw. 2014 roku osiągnęła sprzedaż na poziomie 11,5 mln złotych, co stanowi 7,8 proc. wzrostu w stosunku do analogicznego okresu 2013 roku. Realny wzrost wyniósł 11 proc. – po odjęciu efektu sprzedaży przedświątecznej z marca 2013 roku. Sprzedaż ta jest rekordową sprzedażą kwartalną w historii spółki.

Na koniec 2013 roku sieć Organic Farma Zdrowia posiadała 27 jednostek handlowych, na które składało się 25 delikatesów znajdujących się w największych galeriach i centrach handlowych w Warszawie, Poznaniu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu, Płocku, oraz 2 sklepów internetowych: www.ekosfera24.pl i nowoczesnego, nowo uruchomionego www.organic24.pl, posiadającego pełną ofertę delikatesów stacjonarnych.

Delikatesy zlokalizowane w aglomeracji warszawskiej znajdują się w centrach handlowych: Złote Tarasy, Arkadia, Galeria Mokotów, Sadyba Best Mall, Wola Park, Atrium Targówek, Atrium Reduta, Stara Papiernia (Konstancin), Park Handlowy Janki oraz Galeria Auchan w Piasecznie i CH Warszawa Wileńska.

Ponadto działają delikatesy przy ulicach: Chmielna 16 oraz Fieldorfa 10a. Delikatesy zlokalizowane w innych miastach kraju znajdują się w: Galerii Krakowskiej, Centrum Handlowym Silesia w Katowicach, Galerii Katowickiej, CH Manufaktura w Łodzi, CH Renoma we Wrocławiu, CH Poznań Plaza i Stary Browar w Poznaniu, Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, CH Riviera w Gdyni i CH Auchan w Płocku oraz w Krakowie przy ulicy Kazimierza Wielkiego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016