Redberry: w planach kolejne otwarcia

Lokal Redberry

Lokal Redberry

Redberry, sieć lokali gastronomicznych oferujących mrożone jogurty, zamierza otwierać kolejne punkty handlowe w polskich centrach handlowych.

Sieć założona w 2011 roku, specjalizująca się w sprzedaży zdrowych przekąsek, niedawno oddała do użytku lokal w Centrum Handlowym Atrium Felicity w Lublinie. Jest to 10. placówka brandu. Redberry zdradza, że w planach są już kolejne, zarówno własne, jak i oparte na dostępnym od 2012 roku systemie franczyzowym.

– Oczywiście podstawą jest dobra strategia i plan oparty na solidnych fundamentach. W biznesie nie ma miejsca na przypadek – otwarcie każdego nowego lokalu, jak tłumaczy prezes spółki Ron Melchet, jest poprzedzone dokładną analizą i kalkulacjami. Efektem takiej polityki są, jak podkreślają przedstawiciele sieci, wciąż napływające do firmy zapytania od kolejnych potencjalnych franczyzobiorców.

Sieć jest rozwijana poprzez uruchamianie punktów własnych bądź franczyzowych. Wyspy handlowe marki mają wielkość od 15 do 60 mkw. Potencjalny franczyzobiorca, żeby otworzyć stoisko, powinien dysponować kwotą od 150 tys. zł do 200 tys. zł.

W ciągu ostatnich kilku miesięcy spółka oddała do użytku kilka nowych lokalizacji. Poza lubelskim centrum handlowym Atrium Felicity były to nowe punkty w dużych miastach – m.in. w CH Riviera w Gdyni, przy Galerii Krakowskiej czy w CHR Toruń Plaza.

Sieć z mrożonymi jogurtami Redberry w Polsce jest rozwijana przez Redberry sp. z o.o. Obecnie spółka prowadzi 10 punktów handlowych, w tym 4 w Warszawie (Arkadia, Blue City, Złote Tarasy i Dworzec Centralny) oraz we Wrocławiu (Magnolia Park), Toruniu (Toruń Plaza, Gdyni (CH Riviera), Białymstoku (Atrium Biała) i w Krakowie. Spółka ponadto prowadzi usługi cateringowe i przygotowuje się także do uruchomienia swojego sklepu internetowego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016