Cuprum Arena stawia na nowe marki

Cuprum Arena

Cuprum Arena

Cuprum Arena, po niemal pięcioletniej obecności w gronie działających obiektów handlowo-rozrywkowych w Polsce, zapowiada pojawienie się nowych marek oraz powiększenie powierzchni dotychczas obecnych brandów. Jako pierwsza w nowej aranżacji zaprezentuje się kwiaciarnia Polskie Kwiaty, obecna w Galerii Cuprum Arena od 2009 roku.

– Podsumowaniem pięcioletniej działalności jest odwiedzalność liczona w dziesiątkach milionów klientów oraz wypracowana pozycja lidera sektora nie tylko handlowego, ale również kulturalno-rozrywkowego w Zagłębiu Miedziowym. Nie zamierzamy jednak osiadać na laurach, ponieważ mamy apetyt na dalszy rozwój. Już wkrótce zaprezentujemy debiutujące w Cuprum Arena marki, a także  nowe odsłony już istniejących salonów. Szykujemy zmiany dla naszych klientów, by jeszcze lepiej dopasować się do ich oczekiwań – zapowiada Ewa Sieńko, menedżer ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Cuprum Arena w Lubinie ma 130 najemców, wśród których znajdują się wiodące brandy z kraju i świata, a także regionalni przedsiębiorcy, znający specyfikę lokalnego biznesu. Przykładem jest pochodząca z Lubina marka Polskie Kwiaty. Salon w nowej odsłonie będzie miał 56 mkw. powierzchni.  Nie zmieni się kondygnacja lokalizacji – w dalszym ciągu znajdować się będzie na poziomie 0. Salon w nowej odsłonie dostępny będzie dla klientów od 25 kwietnia.

Oferta produktowa brandu to nie tylko wiązanki i bukiety, ale również oprawa imprez w oparciu o kwiatowe aranżacje, pakowanie prezentów. – Mamy nadzieję, że nowe miejsce, większy lokal, a co za tym idzie – szerszy asortyment, pozwoli na powiększenie grona klientów – mówi właściciel Polskich Kwiatów, Jarosław Kuc.

Polskie Kwiaty to jedyna kwiaciarnia w gronie najemców Galerii Cuprum Arena. Pierwszych klientów zaprosiła wraz z otwarciem lubińskiego obiektu, w maju 2009 roku.

Cuprum Arena, inwestycja warta 100 mln euro, jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Inwestorem obiektu jest Dariusz Miłek, twórca grupy CCC, lidera polskiego rynku obuwniczego.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016