Firma QVC planuje ekspansję na rynek francuski. Uruchomienie nowego serwisu planowane jest na drugi kwartał 2015 roku. W planach jest również rozpoczęcie działalności na dziewięciu nowych rynkach.

„Jako drugi największy rynek w Unii Europejskiej, z silnym sektorem e-commerce i solidną infrastrukturą cyfrową, Francja stwarza duże możliwości rozwoju.” – komentuje Mike George, prezes QVC. „W ciągu ponad 27 lat działalności, QVC stał się największym na świcie e-sprzedawcą multimediów, zmieniając sposób, w jaki konsumenci robią zakupy. Zespolił ze sobą handel, rozrywkę i społeczność. Wierzymy że, podobnie jak wysoki standard obsługi klienta w QVC, będzie to wielki atut na rynku francuskim.”

qvc_strategy

Firma współpracuje ściśle z francuska agencją odpowiedzialną za promowanie i ułatwianie zagranicznych inwestycji na rynku francuskim, a także z regionalną organizacją Paris Region Economic Development Agency (PREDA). Wspólnie z nimi planuje wejście na francuski rynek.

QVC wraz z partnerami, którzy dostarczą mu usługi, zamierzają w ciągu pierwszych dwóch lat stworzyć 200 miejsc pracy. Francuskojęzyczne filmy i treść serwisu będą produkowane we Francji przez lokalny zespół. Będą udostępniane online i na urządzeniach przenośnych (w tym iPad, iPhone, smartfony i tablety działające na Android), a także w najważniejszych francuskich telewizjach satelitarnych i kablowych.

Z perspektywy dostawcy, QVC słynie z tego, że stwarza inwestorom, przedsiębiorcom, małym i średnim firmom warunki do prowadzenia działalności na obsługiwanych przez siebie rynkach.

Przeczytaj pełną wersję artykułu w angielskim serwisie Evigo.com