BOIG z nowymi projektami na SCF 2014

Outlet Toruń, BOIG

Outlet Toruń, BOIG

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) będzie jednym z wystawców  jesiennej edycji Shopping Center Forum 2014. Spółka zaprezentuje projekty, które obecnie realizuje, a także nowe, planowane w najbliższym czasie inwestycje.

The Blue Ocean Investment Group jest wieloletnim wystawcą targów Shopping Center Forum. W tym roku spółka zaprezentuje swoje projekty na stoisku nr 4.8.

– Udział w Shopping Center Forum to stały element naszego marketingu wystawienniczego od wielu lat. To doskonała okazja do zaprezentowania naszej oferty szerokiemu gremium branży nieruchomości komercyjnych, a także nawiązania nowych, cennych kontaktów biznesowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

– W każdej edycji targów nasze stoisko odwiedza kilkuset gości, a agenci BOIG odbywają szereg wartościowych spotkań, które nierzadko owocują nowymi umowami najmu w komercjalizowanych  przez nas obiektach – dodaje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG.

Podczas  najbliższej edycji Shopping Center Forum zaprezentowane zostaną m.in. projekty kilku nowych centrów outletowych: Outlet Białystok, Outlet Toruń, a także Park Handlowy Ursus, obiekt typu convenience shopping center.

Outlet Białystok to centrum wyprzedażowe zlokalizowane w północno-wschodniej Polsce. W strefie bezpośredniego oddziaływania obiektu znajduje się 300 tys. mieszkańców, a w zasięgu do 90 min jazdy samochodem – aż 1,2 mln potencjalnych klientów. Na powierzchni około 13 tys. mkw. GLA znajdzie się 60 markowych sklepów, m.in.  Adidas, Reebook, Molton, Lancerto, Ski Team, 4F, Albione, Regatta, Lancerto, Ecco , CCC oraz salony  z odzieżą jeansową, a także kawiarnia oraz 2 restauracje. Dodatkowym impulsem do odwiedzenia outletu będzie obecność hipermarketu Carrefour, Jysk oraz drogerii Rossmann. Na parkingu zlokalizowanym przed obiektem zmieści się ok. 600 samochodów.

Outlet Toruń będzie pierwszym centrum wyprzedażowym w liczącym ponad 2 mln mieszkańców województwie kujawsko-pomorskim. Planowana koncepcja zakłada powstanie silnego, regionalnego centrum wyprzedażowego, którego ofertę dopełnią park handlowy ze stacją benzynową i restauracją typu drive through, a także wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz. W pierwszej fazie inwestycji, która potrwa około 18 miesięcy, powstanie park handlowy o powierzchni około 10 tys. mkw. GLA;  druga faza obejmie realizację outletu o powierzchni 8 tys. mkw. najmu.  Po ukończeniu obu etapów obiekt zapewni swoim klientom około  1,2 tys. miejsc parkingowych. Usytuowanie Outletu Toruń tuż przy jednej z głównych dróg wyjazdowych z miasta w kierunku Bydgoszczy – Szosie Bydgoskiej – zapewni dostęp do obiektu klientom przybywającym do Torunia zarówno od strony Bydgoszczy,  jak i Inowrocławia oraz Włocławka. Dzięki sąsiedztwu kilku dużych miast w najbliższej strefie zasięgu Outletu Toruń znajdzie się blisko milion mieszkańców całego regionu.

Park Handlowy Ursus będzie kompleksem handlowo-usługowym typu strip mall  o GLA liczącym 4 tys. mkw.,  zlokalizowanym w warszawskiej dzielnicy Ursus.  W dwukondygnacyjnym budynku na parterze i pierwszym piętrze znajdą się lokale usługowo-handlowe. Ofertę obiektu stworzą m.in. sklep spożywczy, drogeria, apteka, a także salon z obuwiem, odzieżą oraz sprzętem RTV AGD i sklepem z wyposażeniem wnętrz. Praktyczne rozwiązanie architektoniczne stosowane w strip mallach, czyli układ wejść do sklepów bezpośrednio z parkingu, będzie sprzyjał wygodnym zakupom. Zlokalizowanie kompleksu tuż przy ruchliwym skrzyżowaniu ulic Dyrekcyjnej i Strażackiej, popularnych węzłach komunikacji miejskiej oraz przystanku Szybkiej Kolei Miejskiej (SKM) pozwoli dotrzeć do obiektu ponad 50 tys. potencjalnych klientów w ciągu zaledwie kwadransa. Przy obiekcie powstanie parking na około 80 miejsc postojowych. Dodatkowo, w bezpośrednim sąsiedztwie, tuż przy przystanku kolejki SKM znajdują się bezpłatne, ogólnodostępne miejsca parkingowe.

The Blue Ocean Investment Group od blisko 10 lat świadczy usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, przez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to 6 spółek, które zapewniają kompleksową ofertę w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Shopping Center Forum 2014 Fall Edition odbędzie się 17–18 września 2014 roku w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

 

Reklama

Galeria Jurajska