Salon Reserved
Salon Reserved

– Bez wątpienia sytuacja na Wschodzie w ostatnim czasie zmieniła się dynamicznie. Liczymy się z tym, że nasze plany będą musiały zostać zrewidowane, ale nie rozważamy wycofania się z tych rynków. Póki co jesteśmy w trakcie analiz i rozmów, których celem jest wybór najkorzystniejszego dla nas wariantu – mówi w rozmowie z Retailnet Magdalena Stefańska-Lotkowska, rzecznik prasowy LPP.

– Niewątpliwie znaczne osłabienie rubla i hrywny wymaga od nas bardziej ostrożnego podejścia do tych rynków. Zależy nam jednak na tym, aby przede wszystkim prowadzić bezpieczny biznes na Wschodzie – jesteśmy tam obecni już ponad 10 lat. Niemniej niezależnie od sytuacji w Rosji czy na Ukrainie chcemy inwestować i zdobywać nowe rynki, w których będziemy rozwijać naszą działalność. Jeszcze w tym roku zamierzamy otworzyć sklepy w Niemczech, na Bałkanach i na Bliskim Wschodzie. Docelowo chcemy, by w kolejnych latach tempo wzrostu naszej firmy przekroczyło 20 proc. – dodaje.

Jak informowaliśmy wcześniej, firma LPP do tej pory prężnie rozwijała sieć salonów marki Reserved szczególnie na terenie Rosji. Jak zapowiedzieli w rozmowie z Retailnet przedstawiciele firmy LPP, w 2014 roku miało łącznie zostać otwartych 23 sklepy w tym kraju.
Jak podała wcześniej firma, w lutym bieżącego roku grupa odzieżowa otworzyła swój najnowszy salon na Ukrainie w Centrum Handlowym Meganom w miejscowości Symferopol. Salon marki zajął w obiekcie prawie 1,2 tys. mkw. Jak ustaliła wcześniej redakcja Retailnet w rozmowie z przedstawicielami firmy, LPP planowało do końca maja 2014 roku otworzyć 3 nowe sklepy Reserved na Ukrainie.