DHL virtualna rzeczywistość

Nowa technologia Avenue Imperial pozwoli klientom poruszać się po salonie sprzedaży za pomocą wysokiej jakości panoramicznych zdjęć. Przedstawiony w ten sposób asortyment sklepu będzie widoczny na urządzeniach przenośnych.

Avenue Imperial

Dzięki nowym usługom oferowanym przez startup Avenue Imperial sprzedawcy mogą zaproponować klientom wirtualną wycieczkę po sklepie stacjonarnym. Firma nawiązała już współpracę ze sklepami odzieżowymi Start London i The Corner w Berlinie.

Usługi dla sprzedaży cross-channel i omni-channel

Natalie Duthie, digital manager w Start London twierdzi, że mimo iż usługa została dopiero co wprowadzona, widać już pozytywne reakcje klientów. „Jest to świetne narzędzie marketingowe pomagające promować sklep stacjonarny, szczególnie dla tych mniej popularnych sieci.” – mówi. Wirtualne wycieczki po sklepie oferowane wyróżniać się mają wysoką jakością i „szybkością nawigacji oraz cotygodniowymi aktualizacjami.”

Klienci, którzy założą konto w Avenue Imperial, zyskują dodatkowe opcje w swojej wirtualnej podróży po sklepie. „Dzięki temu pozyskujemy informacje o zwyczajach zakupowych klientów.” – mówi Natalie Duthie.

Avenue Imperial w kolejnych sklepach

Jak mówi założyciel Avenue Imperial, Nicolas Rossi, firma planuje nawiązać współpracę z dużymi multibrandowymi sklepami w Londynie i Nowym Jorku.avenue-imperial-view

Klienci korzystający z usług Avenue Imperial mogą wirtualnie odwiedzać sklepy dodając hotspoty i zapisując ujęcia. Można też udostępniać zdjęcia produktów lub kupować je bezpośrednio. Nocilas Rossi wspomina też o możliwości dostosowania aplikacji do urządzenia Oculus Rift.

„Chcemy stopniowa rozwijać usługę.” – mówi Nicolas Rossi, „wprowadzając je w tylu sklepach ile się da i zapewniając realistyczną, dobrej jakości alternatywę dla zakupów w salonach.”

Przeczytaj cały artykuł w angielskim serwisie Evigo.com