Maxi Zoo
Maxi Zoo

Maxi Zoo, europejska sieć specjalistycznych sklepów oferujących produkty dla zwierząt domowych, 24 kwietnia 2014 roku powiększy się o kolejny salon sprzedaży.

Zostanie otwarta 3. lokalizacja sieci w aglomeracji warszawskiej, w Vendo Park Milanówek. Nowy sklep to już 4. placówka Maxi Zoo w Polsce.

– Maxi Zoo to koncept sprzedaży oparty na wielkopowierzchniowych sklepach, oferujących ogromny asortyment produktów dla zwierząt i kompetentne doradztwo. W Polsce marka posiada sieć 3 sklepów: 2 w Warszawie i 1 w Poznaniu. 24 kwietnia Maxi Zoo otworzy się w podwarszawskim Milanówku, w Vendo Park Milanówek. Zakładamy realizację jeszcze około 7 otwarć w tym roku w wybranych miastach powyżej 100 tys. mieszkańców – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Kamiński, Country Manager na Polskę.

Maxi Zoo funkcjonuje w oparciu o koncepcję sprzedaży, która zakłada dużą powierzchnię sklepów – 450 mkw., na której można znaleźć żywność wszystkich znanych marek oraz wysokiej jakości produkty sprzedawane wyłącznie w Maxi Zoo, w tym praktyczne akcesoria (m.in. smycze, ubranka, legowiska oraz artykuły pielęgnacyjne).

– Asortyment dostępny jest we wszystkich przedziałach cenowych. To, co dodatkowo wyróżnia Maxi Zoo, to wysoko wykwalifikowany zespół posiadający odpowiednią wiedzę, który jest w stanie kompleksowo doradzić klientowi, a także dodatkowy benefit – spotkania z weterynarzami i behawiorystami – podkreśla Wojciech Kamiński. – W polskim rynku tkwi ogromny potencjał – liczba zwierząt w Polsce rośnie nieprzerwanie od 2008 roku, dlatego Maxi Zoo chce rozwijać się dynamicznie i zaspokajać rosnące potrzeby konsumentów. Obecnie oczekują oni zróżnicowanej, bogatej oferty produktów i eksperckiej pomocy sprzedawców – dodaje.

Przypomnijmy: w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badawczy IPC marka Maxi Zoo została uznana za najlepszy sieciowy sklep zoologiczny. Ocena została przyznana na podstawie analizy 7 obszarów sprzedaży w ramach audytu zrealizowanego metodą Ukrytego Klienta (Mystery Client). Dodatkowo w tym samym badaniu warszawski sklep Maxi Zoo (C.H. E.Leclerc) otrzymał 100 proc. wszystkich możliwych do zdobycia punktów przyznawanych za jakość obsługi klienta, a tym samym – tytuł Sklepu Godnego Polecenia.

Sieć specjalistycznych sklepów została założona w 1990 roku pod marką Fressnapf przez Torstena Toellera. W wielu europejskich krajach Fressnapf działa pod nazwą Maxi Zoo. Obecnie istnieje około 1,3 tys. sklepów w 12 europejskich krajach. Maxi Zoo zatrudnia w całej Europie ponad 8,5 tys. osób.