Rośnie odwiedzalność Dekady Grójec

Dekada Grójec

Dekada Grójec

Wysoka odwiedzalność, rosnące obroty najemców oraz nagroda w międzynarodowym konkursie to efekty pierwszych miesięcy działalności Dekady Grójec. Popularność otwartego blisko 4 miesiące temu centrum handlowego Dekada w Grójcu, jak informuje inwestor obiektu, systematycznie rośnie.

– Już po pierwszych tygodniach funkcjonowania Dekady Grójec zauważyliśmy, że mieszkańcy potrzebowali obiektu, w którym mogą kupić markowe produkty blisko swojego miejsca zamieszkania. Wysokie wyniki sprzedaży i odwiedzalności świadczą o tym, że obiekt zyskał uznanie klientów, którzy chcąc odwiedzić markowe sklepy, nie muszą już jeździć do oddalonej o kilkadziesiąt kilometrów Warszawy – mówi Aleksander Walczak, prezes Dekada Realty. Dogodna lokalizacja oraz oferta handlowa grójeckiej Dekady, którą tworzą m.in. Biedronka, Media Expert, CCC, Martes Sport i supermarket drogeryjny Rossmann, spowodowała, że obiekt zyskał dużą popularność wśród mieszkańców, co potwierdzają satysfakcjonujące wyniki sprzedaży najemców. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników osiąganych przez salon Ray Obuwie w Dekadzie Grójec. Duża liczba mieszkańców w obszarze oddziaływania sklepu, dobra lokalizacja oraz dopasowanie wielkości i formatu obiektu do potrzeb mieszkańców zaowocowały wysoką frekwencją i bardzo satysfakcjonującymi obrotami. Już po pierwszych miesiącach funkcjonowania centrum handlowego możemy stwierdzić, że otwarcie naszego salonu w Dekadzie Grójec było bardzo dobrą decyzją – mówi Robert Markiewicz, właściciel Ray Obuwie. Powodzeniem u klientów cieszy się także salon marki CCC, prowadzony według nowego konceptu. – Otwarcie salonu CCC w Dekadzie Grójec spotkało się z ogromnym zainteresowaniem klientów. Sklep funkcjonuje od początku istnienia centrum i na 392 mkw. powierzchni prezentuje bogatą kolekcję obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego. Salon został przygotowany z dbałością o każdy szczegół zgodnie z nowym konceptem. Nowoczesny wygląd, dużo przestrzeni, zastosowanie specjalnego oświetlenia, wygodne stanowiska do przymierzania obuwia niewątpliwie przyciągają uwagę – mówi Piotr Nowjalis, wiceprezes zarządu CCC. Potencjał grójeckiej Dekady dostrzegają też nowi najemcy, do grona których dołączył właśnie New York Boutique, który 5 kwietnia otworzył swój salon w obiekcie. Marka kieruje ofertę modową do młodych, aktywnych kobiet, a oferowane ubrania i dodatki inspirowane są twórczością najmodniejszych projektantów. – Decyzja o otworzeniu sklepu w Dekadzie Grójec była podyktowana m.in. dogodną lokalizacją centrum handlowego – mówi Beata Kilińska, marketing manager New York Boutique. – Położenie w bliskości obwodnicy miasta oraz trasy S7 gwarantuje dobry dostęp do Dekady nie tylko dla mieszkańców Grójca, ale i całego powiatu. Mamy nadzieję, że ten aspekt przyczyni się do dużej odwiedzalności naszego butiku – dodaje Beata Kilińska. Do grona najemców Dekady Grójec dołączyła też sieć multimedialnych sklepów Empik, która już niebawem otworzy swój salon w obiekcie. Obiekt został wyróżniony w jednym z konkursów branży nieruchomości komercyjnych z regionu Europy Centralnej i Wschodniej – CEE Retail Real Estate Awards. Dekada Grójec zyskała tytuł Retail Park of the Year. W konkursie oceniana była jakość projektu, efektywność budowy, lokalizacja i sukces komercyjny. – Bardzo cieszymy się, że zrealizowana przez nas Dekada Grójec została nagrodzona w prestiżowym konkursie CEE Retail Real Estate Awards, w którym co roku rywalizują najlepsze firmy z branży nieruchomości handlowych z całej Europy Centralnej i Wschodniej. Już po raz drugi jesteśmy docenieni przez kapitułę tego konkursu. Rok temu nagrodę przyznano dla Dekady Olsztyn. Każda nagroda jest dla nas potwierdzeniem słuszności tworzenia w Polsce centrów handlowych typu convenience – mówi Aleksander Walczak. Przypomnijmy: Dekada Grójec to 7. inwestycja spółki Dekada Realty. To centrum handlowe typu convenience shopping centre, przeznaczone do szybkich, wygodnych zakupów. Otwarte 27 listopada 2013 roku, oferuje 5,4 tys. mkw. powierzchni najmu, na której obecnych jest 16 lokali handlowych oraz liczne punkty usługowe. Parking pomieści 180 samochodów. Dekada Grójec będzie jednym z projektów prezentowanych przy stoisku 4.8 podczas Shopping Center Forum 2014 Fall Edition. Forum odbędzie się 17–18 września 2014 roku w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

Reklama

Galeria Jurajska