Pierwszy outletowy pop-up store H&M w Polsce

Pop-up store H&M w Spoocie

Pop-up store H&M w Sopocie

Pop-up store, czyli pojawiający się na określony czas sklep marki H&M, powstanie na 2 miesiące w Centrum Factory Annopol w Warszawie.

Współpraca popularnej szwedzkiej marki odzieżowej z centrum Factory Warszawa Annopol na rzecz Fundacji Synapsis to pierwszy tego rodzaju projekt firmy w Polsce. Charytatywny salon H&M zostanie otwarty 25 kwietnia br. Dochód ze sprzedaży odzieży przekazany zostanie na pomoc osobom dotkniętym autyzmem. Pop-up store H&M, zgodnie z koncepcją tego rodzaju projektów, zostanie zamknięty po dwóch miesiącach.

– Zdecydowaliśmy się przekazać dochód ze sprzedaży ubrań w naszym pop-up store na rzecz Fundacji Synapsis. Już dzisiaj możemy potwierdzić, że nie będzie to kwota mniejsza niż 100 tys. złotych – zapewnia Ewa Jarzemska, Sales Market East Marketing and PR Manager, H&M.

Powierzchnia przeznaczona na H&M pop-up store została udostępniona na ten cel nieodpłatnie. Sklep będzie funkcjonować w Factory Annopol do 30 czerwca 2014 roku.

– Ten projekt to ważne wydarzenie dla wszystkich pracowników i klientów Factory Warszawa Annopol. Przyłączamy się do pomocy osobom dotkniętym autyzmem i wspólnie zwracamy uwagę na ich problem. Klienci naszego centrum będą mieli okazję, by przekazać im swoje życzenia, przypinając je do tablicy korkowej ustawionej przed wejściem do sklepu. Wierzę, że to nasze wspólne przedsięwzięcie zaowocuje kolejnymi działaniami na rzecz pomocy osobom z autyzmem, być może wsparciem finansowym innych firm czy osób prywatnych albo powiększającym się gronem wolontariuszy – mówi Anna Zawadzka, Center Manager Factory Warszawa Annopol.

Pop-up store H&M

Pop-up store H&M

Firma H&M Hennes & Mauritz AB została założona w 1947 roku w Szwecji i jest notowana na NASDAQ OMX Stockholm. W grupie H&M działają także marki & Other Stories, Cheap Monday, COS, Monki oraz Weekday, a także koncept H&M Home. Grupa H&M ma ponad 3,2 tys. sklepów w 54 krajach, wliczając rynki franczyzowe. W Polsce H&M obecny jest od 2003 roku i aktualnie w całym kraju funkcjonuje ponad 130 sklepów. W 2013 sprzedaż z VAT osiągnęła poziom 150,090 mln SEK, a liczba pracowników przekroczyła 116 tys.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska