Adaptacja salonu Furla przez Forbis Group
Adaptacja salonu Furla przez Forbis Group

Adaptację włoskiego projektu salonów Furla w Polsce powierzono Forbis Group. Do najnowszych realizacji firmy należy butik marki w warszawskiej galerii Plac Unii City Shopping. Furla, podobnie jak inne światowe marki odzieżowe, przykłada szczególną wagę do tego, aby wnętrza butików odzwierciedlały zarówno ich tożsamość, jak również założenia i wizję, którą chcą przekazać.

Butik Furla wpisuje się w klimat warszawskiej galerii. Z zewnątrz sklep jest przeszklony, co pozwala klientom zapoznać się z profilem firmy. Gra świateł i szkło w witrynach sprawiają, że produkty są dobrze wyeksponowane. Na ścianach dominują beże, podłoga została wykonana z jasnych płytek. W przyściennych witrynach zrobionych z płyt gipsowo-kartonowych stoją regały wykonane na zamówienie w fabryce mebli Forbis. Wykończone w kolorze czarnym, na wysoki połysk, podkreślają ekskluzywność prezentowanych produktów. Dobór oświetlenia i umieszczenie halogenów w konstrukcji z karton-gipsu zapewnia lepszą ekspozycję asortymentu. W wybranych punktach butiku wiszą długie lustra. Centralne miejsce lokalu stanowią gabloty, również wyprodukowane w pracowni mebli Forbis. Wykonane z grafitowo-szarego materiału w wysokim połysku, mają za zadanie eksponować apaszki, rękawiczki, portfele.

Adaptując koncept, architekci Forbis Group zachowali klasyczny styl wnętrza zawarty we włoskim projekcie.

Forbis Group specjalizuje się w rozwiązaniach projektowych dla branży retail. Oferuje projektowanie wnętrz zarówno punktów handlowo-usługowych, jak i części wspólnych w centrach handlowych. Zapewnia kompleksową aranżację i ekspozycję produktów. Wykonuje i dostarcza pełne wyposażenie sklepów, w tym meble sklepowe własnej produkcji.