Salon Neonet
Salon Neonet

Nowe sklepy pojawiły się w Świebodzicach, Gryficach oraz w Milanówku w centrum handlowym Vendo Park. Spółka planuje uruchamianie nowych lokali także w maju. Od stycznia tego roku sieć powiększyła swój zasięg o 20 nowych punktów, w tym o flagowy salon we Wrocławiu w galerii Sky Tower oraz 3 salony w Łodzi.

Spółka przez ostatnie lata koncentruje się głównie na ekspansji w lokalizacjach poniżej 200 tys. mieszkańców. Rozbudowie sieci towarzyszyły także kolejne modernizacje – przede wszystkim nowe rozwiązania w formacie sklepów oraz poszerzanie asortymentu i oferty usług dodanych.

– Pierwsze miesiące 2013 roku były dla Neonet bardzo intensywnym okresem. Od początku roku otworzyliśmy 22 sklepy w nowym formacie – w tym zarówno salony w charakterystycznych dla nas lokalizacjach poniżej 200 tys. mieszkańców, jak i flagowe sklepy we Wrocławiu czy Łodzi. W II kw. stawiamy na dalszą ekspansję, planujemy podobną ilość otwarć nowych sklepów, a w III – jeszcze przyspieszymy. Plan jest prosty i nie zmienia się od lat – naszym celem jest pozycja nr 1, osiągniemy ją poprzez rozwój sieci sklepów, ciągłą pracę nad jakością obsługi klientów oraz optymalny model kosztowy naszych sklepów pozwalający na zaoferowanie pełnej oferty produktowej w najlepszych cenach. W tym roku realizujemy kolejny etap tej strategii, selektywnego podejścia do rynków w największych miastach – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Wojciech Kiestrzyń, wiceprezes zarządu Neonet.

W ubiegłym roku firma obchodziła 10-lecie – na przestrzeni tych lat w sklepach Neonet zrealizowano łącznie ponad 10 mln transakcji.  Pod koniec marca Neonet sięgnął po rynek największych lokalizacji. Odbyło się otwarcie flagowego salonu we wrocławskiej Galerii Sky Tower oraz w 3 lokalizacjach w Łodzi.

Obecnie w ramach sieci Neonet działa ponad 270 sklepów zlokalizowanych także w centrach i galeriach handlowych.