Dobry biznes dla najemców

Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja w Łodzi

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi

Wystawcą jesiennej edycji targów Shopping Center Forum 2014 będzie Fabryka Biznesu, inwestor Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. Podczas SCF z przedstawicielami inwestora będzie można porozmawiać na stoisku 5.4.

Sukcesja będzie centrum lifestylowym, do którego mieszkańcy przyjdą nie tylko na zakupy, ale przede wszystkim spędzić wolny czas. Coraz więcej najemców przekonuje się, że to miejsce, w którym zrobią dobry biznes.

Zespoły Savills i Fabryki Biznesu podpisały już umowy na wynajem całej strefy rozrywkowo-rekreacyjnej. Znajdą się w niej: 9-salowe, nowoczesne kino Helios (pierwszy multipleks tego operatora w Łodzi, 2150 miejsc), największy w Polsce klub Pure Jatomi Fitness oraz kręgielnia z 24 torami bowlingowymi, stołami bilardowymi, salą bankietową z widokiem na panoramę Łodzi oraz specjalną strefą dla VIP-ów.

Trwają zaawansowane negocjacje, dotyczące najmu kolejnych lokali w galerii handlowej, dzięki czemu poziom komercjalizacji całego obiektu wyniesie wkrótce 70 proc.

Wśród marek obecnych już w gronie głównych najemców są m.in. supermarket Piotr i Paweł, drogeria Rossmann, elektromarket Avans oraz dwupoziomowe sklepy odzieżowe H&M i Reserved. Pierwszy łódzki salon firmowy (prawie 2 tys. mkw.) z odzieżą, obuwiem i sprzętem sportowym międzynarodowych marek otworzy tu np. brytyjska sieć Sports Direct, która w Polsce zadebiutowała w ubiegłym roku. Nowe w Łodzi lokale  z odzieżą męską i nowy koncept – uruchomi także Pako Lorente, debiutantem na łódzkim rynku będzie również autoryzowany salon iDream ze sprzętem Apple, a atrakcją strefy dziecięcej stanie się jedyny w łódzkim centrum handlowym Jupi Park. Ofertę modową wzbogacą sklepy Carry, Top Secret, Mohito, Cropp, House i Sinsay.

Sukcesywnie przybywa też najemców powierzchni w strefach gastronomicznych, czyli food court na piętrze oraz odrębnej, na parterze, z ogródkami zewnętrznymi. W gronie najemców są m.in. McDonald’s i Subway, a także wiele marek, które właśnie w Sukcesji zadebiutują na łódzkim rynku. Pierwsze w Łodzi lokale to m.in. pijalnia kawy i czekolady Mount Blanc, restauracje Papa Jack z kuchnią amerykańską i meksykańską oraz Olimp z daniami w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę. Ofertę gastronomiczną na najniższej kondygnacji wzbogacą m.in. kawiarnia BLeaf, pierwsza placówka nowej marki w Polsce, i lodziarnia Grycan (drugi lokal tej sieci będzie funkcjonował na piętrze).

Z badań łódzkiego rynku jednoznacznie wynika, że prognozowany footfall, dobra lokalizacja, wysoki potencjał demograficzny i ekonomiczny mieszkańców stref zasięgu oraz dostosowany do lokalnych potrzeb tenant mix najemców wskazują na powodzenie projektu.

Kompleks powstaje w miejscu doskonale zlokalizowanym: przy trasie o dużym natężeniu ruchu, w pobliżu drogi krajowej nr 1, świetnie skomunikowanym ze wszystkimi dzielnicami miasta  zarówno transportem samochodowym, jak i komunikacją miejską. Dzięki nowemu skrzyżowaniu al. Politechniki z ul. Wołową, które tu powstanie, klienci bez problemu dojadą do samego obiektu. To jednocześnie rejon o najwyższej gęstości zaludnienia w mieście. Strefy zasięgu zamieszkuje około 937 tys. osób, w tym 354 tys. najbliższą, z której dotarcie do Sukcesji zajmie maksimum 10 minut.

Sąsiedztwo jest też znakomite: kompleks Międzynarodowych Targów Łódzkich, kampus i wydziały Politechniki Łódzkiej, wiodącej uczelni technicznej w regionie (ok. 20 tys. studentów i 3 tys. pracowników) oraz powstające wielorodzinne osiedle mieszkaniowe (docelowo 2 tys. mieszkań). W ubiegłym roku nieopodal zostało otwarte Centrum Konferencyjno-Wystawiennicze MTŁ, trwają przygotowania do budowy Akademickiego Centrum Sportu z jedynym w regionie basenem olimpijskim oraz kolejnego osiedla mieszkaniowego.

Sukcesja to 3,2 ha terenu, ponad 46 tys. mkw. powierzchni GLA i około 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej. Będzie w pełni „zielonym’’ centrum handlowym, jedynym tego typu obiektem w regionie z certyfikatem BREEAM. Poza przyczynianiem się do ochrony środowiska energooszczędne rozwiązania przyniosą także wymierne oszczędności. Tylko dzięki nowoczesnemu systemowi oświetlenia zużycie prądu będzie niższe o około 35 proc. w porównaniu z rozwiązaniami tradycyjnymi. W praktyce przełoży się to na znacząco niższe koszty operacyjne ponoszone przez najemców.

Na placu budowy przy al. Politechniki 5 trwają intensywne prace. Pierwsi klienci zawitają tu w przyszłym roku.

Reklama

Galeria Jurajska