Coccodrillo przyspiesza z ekspansją

Kolekcja Coccodrillo

Kolekcja Coccodrillo

Coccodrillo, marka odzieży dziecięcej, zgodnie z planami systematycznie powiększa sieć sklepów. W kwietniu bieżącego roku otwartych zostało 6 nowych lokali. Na tę liczbę składają się zarówno salony własne, jak i franczyzowe.

Jako pierwszy otwarty został sklep w Galerii Malborskiej, który można odwiedzać już od 5 kwietnia. Tydzień później oficjalnie uruchomiono salon w Ostrowi Mazowieckiej, zlokalizowany w Galerii TEK. 2 kolejne sklepy do dyspozycji klientów oddane zostały 16 kwietnia. Pierwszy z nich zlokalizowany jest w słupskiej Galerii Podkowa (jest to też drugi sklep Coccodrillo w Słupsku), drugi zaś – w Galerii Tomax w Tomaszowie Mazowieckim. Ostatnie z nowych butików otwarto pod koniec miesiąca, 26 kwietnia, w gliwickim CH Europa oraz Radomsku.

W efekcie Coccodrillo rozbudowało swoją sieć w 4 województwach: mazowieckim, gdzie znajdują się 32 salony pod szyldem tej marki, śląskim – 21 salonów, łódzkim – 12 salonów, oraz w województwie pomorskim, gdzie obecnie działa 10 sklepów Coccodrillo.

Zgodnie ze strategią przyjętą przez CDRL, właściciela marki, sieć salonów rozwijana jest  w oparciu o punkty własne oraz franczyzowe. Spośród niedawno otwartych sklepów te zlokalizowane w Malborku oraz Słupsku należą bezpośrednio do CDRL. Natomiast salony w Ostrowi Mazowieckiej, Tomaszowie Mazowieckim, Gliwicach i Radomsku prowadzone są przez partnerów na zasadach franczyzy.

– W bieżącym roku chcielibyśmy łącznie otworzyć około 40 nowych salonów z szyldem Coccodrillo. Na liczbę tę składają się zarówno sklepy własne, jak i franczyzowe. Realizacja założonego planu wydaje się bardzo prawdopodobna. W ciągu pierwszych 4 miesięcy udało się nam bowiem uruchomić 11 nowych sklepów. Dobry wynik między innymi zawdzięczamy owocnej współpracy z partnerami. Spośród niedawno otwartych salonów prowadzą oni bowiem aż 7. Kolejne tego typu punkty są już w przygotowaniu. Obecnie w Polsce w ramach sieci Coccodrillo działa łącznie 120 sklepów franczyzowych. Do CDRL należą natomiast 73 punkty na terenie całego kraju. W przypadku realizacji założeń właścicieli marki do końca roku 2014 będzie ich w sumie ponad 220 – mówi Marek Dworczak, prezes zarządu CDRL.

CDRL aktywnie pozyskuje kolejnych partnerów, co owocuje systematycznym wzrostem liczby sklepów Coccodrillo. Firma nawiązuje kontakty nie tylko z zainteresowanymi współpracą dystrybutorami, lecz także z producentami, zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Jako przykład można tu podać obuwnicze firmy Bartek i włoskie Primigi, których wyroby dostępne są w wybranych salonach Coccodrillo na terenie całego kraju.

O planach ekspansji sieci Coccodrill będzie można porozmawiać z przedstawicielami spółki podczas Shopping Center Forum 2014. Forum odbędzie się 17-18 września 2014 roku w Warszawie. Więcej informacji o Forum TUTAJ.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016