twitter sprzedaż online

Twitter uruchomił właśnie nowe narzędzie dla reklamodawców internetowych. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, pozwoli ono użytkownikom lepiej wyszukiwać treści. Reklamodawcy zaś zyskają możliwość generowania większej liczby kliknięć.

„Narzędzie Website Card zostało udostępnione reklamodawcom na całym świecie, zarówno w wersji mobilnej, jak i na komputerach stacjonarnych.” – czytamy na blogu Twittera.

Nowy sposób na konwersję

Marketerzy będą mogli wykorzystywać nowe narzędzie, by generować większy poziom ruchu w e-sklepie oraz przyciągać klientów z grupy docelowej. Aby to osiągnąć, mogą korzystać z opcji opartych na wskaźnikach takich jak np. słowa kluczowe. Website Card pozwoli również zmierzyć konwersję z poszczególnych Tweetów w szczegółowy sposób, sprawdzając jak zaangażowanie w post przekłada się na zakupy.

Nowy produkt został przetestowany na kilku markach, takich jak Betabrand i Citrix. Kampanie wykorzystujące Website Card okazały się znacznie obniżać cost-per-click w porównaniu z tymi, które napędzały ruch za pomocą linku i obrazka. W kampanii Betabrand CPC został obniżowny o 85%, a w przypadku Citrixa – o 92%.

Jak promować treści za pomocą Tweetów?

„Dzięki Website Card reklamodawca może łatwo sprawić, że treści zostaną zauważone w internecie. Narzędzie to pozwoli napędzić odpowiedni ruch na każdą podstronę, stronę domową, produktową czy post na blogu.” – czytamy w oświadczeniu na blogu Twittera.

Przez dwa ostatnie lata Twitter doskonalił swoje narzędzia marketingowe dodając nowe opcje targetowania i narzędzia do tworzenia kreatywnych kampanii i nawiązywania lepszych relacji z konsumentami. Jak twierdzą przedstawiciele firmy, każde z nowych narzędzi ma za zadanie zwiększać zyski z inwestycji.

Przeczytaj cały artykuł w serwisie Evigo.com