Centra handlowe z regionu CEE w finale konkursu Solal Marketing Awards 2014

CH Forum Gliwice

CH Forum Gliwice

Wśród finalistów są centra handlowe z Polski: Forum Gliwice (3 nominacje), Galeria Krakowska, Port Łódź, Manufaktura Łódź, a także spółka APSYS Polska. W tym ostatnim przypadku w nominowanym projekcie uczestniczyły centra należące do portfolio zarządczego APSYS: Centrum Handlowe Janki, Centrum Handlowe 3 Stawy, Centrum Handlowe NoVa Park, Centrum Handlowe Platan i Centrum Handlowe Pasaż Łódzki.

Konkurs Solal Marketing Awards organizuje Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Jego rozstrzygnięcie wraz z rozdaniem nagród odbędzie się 15 maja w Amsterdamie, podczas Europejskiej Konferencji Marketingowej ICSC.

Celem konkursu Solal Marketing Awards jest wyłonienie najlepszych, zdaniem międzynarodowego jury, projektów reklamowo-marketingowych zrealizowanych w centrach handlowych w Europie i Afryce Południowej. Jury ocenia nie tylko pomysłowość kampanii, lecz przede wszystkim ich efekty. Chodzi o zwiększoną odwiedzalność centrum handlowego oraz realizowane obroty.

Nagrody przyznawane są w kilku kategoriach, m.in. Advertising, Alternative Revenue, Business-To-Business, Customer Service Experience, Cause Related Marketing, Grand Opening, Anniversary, Refurbishment or Extension, Public Relations, Sales Promotion, Emerging Technology, Integrated Digital Campaigns czy Social Media.

W tegorocznych finałach znalazło się kilka centów handlowych zlokalizowanych w Europie Środkowo-Wschodniej. Należą do nich MEGA Kazan Family Shopping Centre z Rosji, Shopping Complex Spice Riga z Łotwy (3 nominacje), Galleria Arad z Rumunii oraz Serdika Center Sofia z Bułgarii.

 

Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych powstała w 1957 roku. Obecnie zrzesza ok. 63 tys. członków z ponad 100 krajów.

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska